100+ met een 4t bromscooter? Ik ben benieuwd. Misschien dat je in de buurt komt met een open luchtfilter, multivar en torquedriver, en een snelle vertanding.
Post automatically merged:
En een snelle nokkenas
Wordt een beetje nieuwsgierig.
Wat heeft een 2V kabelboom te maken met de snelheid?
die plastic ring is inderdaad een varioring.
Zijn zwaardere rollen (rond de 9 a 9.5gr) niet veel beter voor een 80cc?
5.3 gr standaard? Weet je dat zeker?
Begrenzer.nl en dan de juiste kiezen, of bij een andere zaak halen. Welke sproeier heb je? Piaggio Zip 4t 2v rijdt het beste met 8.3gr rolletjes, 9.2 als je Malossi Multivar erin zet. Zet er ook een sportnokkenas is (Naraku of Malossi). 100 km/h kun je wel vergeten.yupp heb het gewegen
Post automatically merged:
Update
ging langs een scooter zaakje, mij aangeraden om 7.5 gr rolletjes erin te doen.
Rolletjes erin trekt veel beter om zonder dip naar de top van 80. Nu naar de volgende stap, mijn brom cdi zit er nog in, wat is het beste cdi voor dit iemand ? ik wil dat ik de cdi kan begrenzen met afstandsbediening.
Van die begrenser cdi's gaan niet echt lekker, dan lever je in op top snelheid. Als je meer top wil zou ik voor een ducati cdi gaan of rode top performance 80cc cdiyupp heb het gewegen
Post automatically merged:
Update
ging langs een scooter zaakje, mij aangeraden om 7.5 gr rolletjes erin te doen.
Rolletjes erin trekt veel beter om zonder dip naar de top van 80. Nu naar de volgende stap, mijn brom cdi zit er nog in, wat is het beste cdi voor dit iemand ? ik wil dat ik de cdi kan begrenzen met afstandsbediening.
Begrenzer.nl en dan de juiste kiezen, of bij een andere zaak halen. Welke sproeier heb je? Piaggio Zip 4t 2v rijdt het beste met 8.3gr rolletjes, 9.2 als je Malossi Multivar erin zet. Zet er ook een sportnokkenas is (Naraku of Malossi). 100 km/h kun je wel vergeten.
Van die begrenser cdi's gaan niet echt lekker, dan lever je in op top snelheid. Als je meer top wil zou ik voor een ducati cdi gaan of rode top performance 80cc cdi
ik zou gewoon de standaard cdi houden, en die doorzagen. En dan vervolgens 2 draadjes met een schakelaartje aan de 2 pooltjes van het doorgezaagde draad solderen. En dan een plek zoeken waar die een beetje verstopt zit. Zelfs als de politie hem vind kunnen ze er niks aan doen zolang ze je niet met hoge snelheden voorbij hebben zien scheuren
Ze zullen je zeker door laten rijden als je een mooi verhaal over circuit ophangt denk jij?......Hoe je hem kan ontgrenzen staan een aantal videos van op het internet. Staan er dacht ik ook een paar tussen met de stijl begrenzer die ik hierboven omschreven had, ik zou trouwens wel gewoon een schakelaartje gebruiken ipv een eurobegrenzer.
En zelfs als ze de begrenzer vinden kan je zeggen dat je die hebt omdat je soms op een circuit oid rond rijdt, of een ander bullshit verhaaltje
Ze zullen je zeker door laten rijden als je een mooi verhaal over circuit ophangt denk jij?......
Punt is dat het niet mag en daarmee uit.
Ik snap dat nooit, je weet dat je te hard rijd en dat er een kans is dat je gepakt kan worden voor te hoge snelheid. En dan allemaal moeilijk doen met begrenzers e.d. die je cdi alleen maar slopen.
Je rijd te hard dus neem ook je verantwoordelijkheid als je gepakt wordt. Ik rijd zelf ook 70GPS en heb ook een 70cc en alles gehad maar altijd het risico genomen, hoort er nou eenmaal bij als je harder wilt rijden.