Vespa 2t blok op zip frame

Piaggio2005

New Member
Hallo, ik heb een Vespa 2t blok (50cc) liggen en een standaard zip 2000 frame staan. Nu wilde ik dit blok onder dit frame monteren alleen vraag ik me af welk subframe ik dan nodig heb of dat ik dan moet gaan omlassen, kan iemand me hiermee helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Iets doet mij vermoeden dat je 1 van de twee niet hebt. Anders had je het blok al voor het frame gehouden om "globaal te kijken" of het past. dus wat is nu precies je vraag? 1 op 1 zal niet passen. Aanpassingen zijn denk ik wel vereist denk ik (zoals ophangpunt etc) maar uiteindelijk bouwen ze ook Hayabusa motoren in fiat cinquecento of in mini of waterscooters. dus passe kan bijna altijd, mits je handig bent
 
Heel simpel, het zijn beide Piaggio 2takt motorren die er normaal onder gemonteerd zitten. Dus je pakt het subframe van het frame waar het onder moet komen. Dus bij het zip2000 frame pak je ook dat subframe. Tenminste neem aan dat je een 2takt frame hebt. Dan hoeft er niks gelast te worden en gewoon een kwestie van paar bouten vast draaien en klaar is Kees
 
Back
Top