vespa sprint blok onder zip 2000 werkt niet

1300pg3

New Member
Hoi,
ik heb voor mijn zip 2000 bouwjaar 2012 een Vespa sprint blok gehaald. de reden daarvan is omdat mijn oude blok is vastgelopen en omdat ik een mono voorvork van een Vespa sprint op mijn zip wil.

ik heb het blok gemonteerd alle kabels en buisjes alles gemonteerd ik probeerde hem te starten maar er gebeurden niks, hij vonkt ook niet ik ben daarna alle kabels gaan nalopen en alles zat hoe het zou moeten zitten
ik heb ook de carburateur schoongemaakt en daarna weer geprobeerd weer het zelfde probleem

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
GR. Hendrick
 
Advertisement - register to remove this

Heeft dat sprintblok eigenlijk wel gelopen.. Of heb je gewoon van iemand met volle vertrouwen een blok gekocht, waarvan je niet wist of dat deze het wel deed?
 
Heeft dat sprintblok eigenlijk wel gelopen.. Of heb je gewoon van iemand met volle vertrouwen een blok gekocht, waarvan je niet wist of dat deze het wel deed?
hij kwam er lopend onder uit zei hij
Post automatically merged:

Neem de elektische schema's van beide scooters, leg deze naast mekaar en zoek de verschillen.
Doen weet je of dat "moe"!
zal ik doen maar ik dacht dat vespa en zip blokken de zelfde kabelboom etc hadden omdat ze alle 2 gemaakt worden door piaggio
 
hij kwam er lopend onder uit zei hij
Post automatically merged:


zal ik doen maar ik dacht dat vespa en zip blokken de zelfde kabelboom etc hadden omdat ze alle 2 gemaakt worden door piaggio
dus je hebt hem niet horen lopen
 
hij kwam er lopend onder uit zei hij
Post automatically merged:


zal ik doen maar ik dacht dat vespa en zip blokken de zelfde kabelboom etc hadden omdat ze alle 2 gemaakt worden door piaggio
Nee, dus.
Een Yamaha TR1, Virago, Dragstar en Bulldog hebben ook allemaal hetzelfde type motorblok en zijn ook van Yamaha.
Maar compleet verschillende kabelbomen.
 
Back
Top