Op z'n Nokia 3310.Je gaat naar wifi-instellingen en maakt verbinding met dat netwerk.
Je krijgt gewoon een schermpje waarin je alleen maar hoeft aan te klikken dat je het eens bent met de voorwaarden en dat je, je er aan houdt.
Meerdere opticienketens hebben deze gratis wifi verbindingen ook die overigens door Ziggo worden geleverd.
honor 5C.Op z'n Nokia 3310.
Geen idee.Op z'n Nokia 3310.
Hoe lang gaan deze nutteloze adviezen nog door ?
Je kan toch het nummer van de verzekering opslaan op je tel?? Enra bijvoorbeeld kan je bellen als ook vele anderen zoals anwb. Je maakt t voor je zelf moeilijker als nodig. Ik belde gewoon de anwb op en werd geregeld.
Ik vind het knap dat eurokit het altijd weer moeilijk weet te maken. En de beste en simpelste oplossingen weet te weerleggen met perfect ontwikkeld doemdenken.
Gewoon bellen, makkelijker kan niet.
Op z'n Nokia 3310.
Hoe lang gaan deze nutteloze adviezen nog door ?
ik zit ook bij enra en als ik hem stop wil zeggen doe ik dat. en betaal 8 euro pm dus dat klopt niet.Bij ENRA wil ik niet zitten.. Daar zit je direct aan de verzekering vast.. En dan moet je ook direct voor een heel jaar betalen.
Hema kan ik aanvragen en opzeggen per dag.. En kost me dan ongeveer 7 euro per maand om te verzekeren.
Stel ik wil de scooter tijdelijk niet meer gebruiken.. Kan ik heel flexible de verzekering opzeggen en zet ik het ding op schorsen.
Bij die andere verzekerings maatschappijen werkt het allemaal heel omslachtig.
Post automatically merged:
Gewoon bellen tijdens het laatste uur als ze al bijna gesloten zijn..
Post automatically merged:
Als of jij bepaald of het topic dicht moet.. Het is een discussie topic , en dat blijft ook zo.
Als jij zo loopt te zagen, ga ik dat bij jou topics ook doen..
Dus als iemand nog adviezen heeft graag..
Hoe laat wil je gaan dan? Mijn verzekeraar is tot 21 uur telefonisch bereikbaar...Gewoon bellen tijdens het laatste uur als ze al bijna gesloten zijn..
Hoe laat wil je gaan dan? Mijn verzekeraar is tot 21 uur telefonisch bereikbaar...
Even Apeldoorn Bellen ! .... ( Centraal Beheer )
jij met je "verwachten" en "lijken" volgens mij wil je helemaal niet dat het lukt? : er zijn er meerdere die je gezegd hebben dat ze tot laat hun verzekeraar kunnen bellen, anwb kan je tot 18:00 bellen en elke polis kan je binnen 14 dagen weer opzeggen (dat is wettelijk zo, heet de polisbedenktijd). zoek het nou gewoon eens uit, noteer de beste optie die voor jou (tijdelijk) schikt en bel die, àls die scooter al de koop waard is, want dat weet je ook nog niet eens.Ik verwacht dat de meeste na 17:00 uur er niet meer zitten. Lijkt me toch normale kantoor tijden?
Weinig, maar ze zijn er wel. Googlen op internetcafe (plaats).Bestaan er tegen woordig niet meer iets zoals internet cafes of zo, waar je een pc kan gebruiken en daar een simpele verzekering (zoals bij de hema) kan afsluiten.
Ik wil geen angst zaaien.
Alleen hoe ga je deze scooter overschrijven?
Anno 2023 mag een verkoper toch aannemen dat je hem via Digid via je telefoon of laptop even in twee minuten overschrijft.
Gezien de verkoper niet zo 1,2,3 jou zal voorzien van wifi en jou ook de meldcode niet zomaar wil geven zal hij dus mee moeten naar een overschrijfpunt.
Denk niet dat de verkoper achterop je scooter meegaat naar het postkantoor.
Hij heeft blijkbaar geen internet op zijn kleitablet., maar ze zijn er wel. Googlen op internetcafe (plaats).
wij gingen voor m'n Kymco samen op de fiets (ik op die van z'n vrouw) want hij zei: voordat ik het je uitgelegd heb, zijn we er al (en ik had het nóóit gevonden, zo'n echte achteraf garage)Denk niet dat de verkoper achterop je scooter meegaat naar het postkantoor.
Ik wil geen angst zaaien.
Alleen hoe ga je deze scooter overschrijven?
Anno 2023 mag een verkoper toch aannemen dat je hem via Digid via je telefoon of laptop even in twee minuten overschrijft.
Gezien de verkoper niet zo 1,2,3 jou zal voorzien van wifi en jou ook de meldcode niet zomaar wil geven zal hij dus mee moeten naar een overschrijfpunt.
Denk niet dat de verkoper achterop je scooter meegaat naar het postkantoor.
Ik zie het zo, wanneer iemand een klein ding van mij wil overnemen, van bijvoorbeeld 10 euro en het perse wil ophalen.
De gemiddelde inwoner van Nederland beweert bijvoorbeeld om 19:00 te komen, wat in praktijk een tijdslot van zon 1830-1930 is.
Knikker ik het in een zak voor me deur, potje ernaast voor het geld.
Interesseert me vrij weinig of er uiteindelijk wat geld in dat potje zit.
Als ik thuis moet blijven voor een uur had ik 3 keer dat geld kunnen verdienen
Stuur ik het zooitje op (kosten koper) wanneer het mij uitkomt en ik toch al bij de super ben, kost het me 2 minuten.
Moraal van dit verhaal.
Iemand komt een scooter kopen?
Tof. Zorg dat je je shit op orde hebt.
5 min kijken, 10 min proef rijden, overschrijfbewijs binnen? Hop wegwezen.
Ik haalde 3 maanden terug een scootertje.
Ik start die scooter, geef wat gas.
Zeg tegen die knaap: 'je wilde 100 euro? Prima, laad jij em op een aanhanger en zet je dat ding vanavond nog voor mijn deur 5 km verderop?'
Verkoper: 'Is goed, meteen overschrijven via digid, afrekenen en ik zie je over een uur.'
Ik was binnen vijf minuten weg.
Weinig, maar ze zijn er wel. Googlen op internetcafe (plaats).
Bij de bibliotheek kun je meestal wel terecht.
In ieder geval veel succes.
We zien hem wel verschijnen bij #projecten.
Overschrijven via digid, dat is volgens mij nieuw.. vertel..