(-KingAppie-) said:Mijn doel is gewoon om te testen of dit nou echt effect heeft. En dat resultaat dan ook echt te posten.
Sander said:Knap...
Is het nu alleen 20 pk of 19 pk... Maareh.. 20 pk @ die setup... als dat waar is, vind ik het netjes...
Facilly said:Je poorten zijn aan beide kanten anders
@Sander, dit was één run 20 pk en één run 19 pk, en daar zat ie bij de 40km/h al op de 19pk dacht ik.
Het staat in zijn special iig.
ruud. said:kingappie, waarom heb je die rare hoek erin gemaakt onderaan?
Facilly said:@Johan, zeker een strakke grafiek. Zo hoort het
Maar hoeveel toeren draait ie?
Sander said:Even voor het vergelijk...
Ik scoorde met het 20.5pk blok van de Storm, (en tevens de NRG van mol toendertijd), 21.9 pk @ vd kruijsbank op meeting Oisterwijk..
Dat wil natuurlijk niet zeggen, dat het een heeeeeeele mooie score is
(-KingAppie-) said:hoek? Dat is gewoon de hele vorm waar dit topic over gaat, hij moet idd nog verder afgewerkt worden ja.
Joël said:Weersomstandigheden?
Als je verschillende banken met elkaar wil vergelijken moet je sowieso van gecorrigeerde waarden uitgaan. Dacht dat jij dat wel wist.
lhiphy said:en knalde rete hard. 20 pk zit er iig in Wel ben ik van mening dat er met een 29.5 Ibea oid veel meer winst te halen valt
Dit is volgens mij onzin dat moet je maar eerst ff gaan testen voor je zo'n uitpraak. En ik heb het zelf ondervonden ik had na wat testen een scoore van 18 pk met een 25 do op evo. later nog eens getest met een 28 koso en had toen nog maar 17 pk maar wel een strakkere lijn. Dus eerst ondervinden voor je zo'n uitspraak doet. Of ik heb ierts verkeerd gedaan maar dat terwege gelaten.
Joël said:Dacht dat jij dat wel wist.
lhiphy said:en knalde rete hard. 20 pk zit er iig in Wel ben ik van mening dat er met een 29.5 Ibea oid veel meer winst te halen valt
Dit is volgens mij onzin dat moet je maar eerst ff gaan testen voor je zo'n uitpraak. En ik heb het zelf ondervonden ik had na wat testen een scoore van 18 pk met een 25 do op evo. later nog eens getest met een 28 koso en had toen nog maar 17 pk maar wel een strakkere lijn. Dus eerst ondervinden voor je zo'n uitspraak doet. Of ik heb ierts verkeerd gedaan maar dat terwege gelaten.