Huzz
020
Ik vroeg me af wat de verschil was tussen deze twee spruitstukken. Is de ene beter dan de ander vanwege betere "flow" of levert de ene beter vermogen dan de ander? Of is het gewoon zelfde alleen is de ene gewoon duurder?
Ik ben van plan om een 24mm carb te monteren dus vroeg me dit af, want de polini spruitstuk is 30mm en de TP spruitstuk is 28mm.
Ik ben van plan om een 24mm carb te monteren dus vroeg me dit af, want de polini spruitstuk is 30mm en de TP spruitstuk is 28mm.
Spruitstuk Top Performances draaibaar 28mm Minarelli Horizontaal
Spruitstuk Top Performances Top Performances draaibaar spruitstuk passend op scooters met een Minarelli Horizontaal motorblok. Dit A-kwaliteit spruitstuk is een voordelig alternatief voor de dure Malossi en Polini spruitstukken. Het spruitstuk is geschikt voor 28mm carburateurs en heeft een...
www.k-parts.nl
Spruitstuk Polini draaibaar Ø30x35mm Minarelli O.a. PWK
Polini Spruitstuk draaibaarHet spruitstuk is geschikt voor carburateurs tot 30mm en heeft een aansluitmaat voor de carburateur van 35mm (o.a. PWK 224-26-28-30mm carburateurs).Model: 360 Graden draaibaarDoorlaat: 30mmSpruitstuk hoek: 58°Aansluitmaat carburateur: 35mmPassend op: Minarelli 50cc 2 Takt
www.k-parts.nl