This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

verschil tussen sym dd en kymco dj.

Telefonica2.

Well-Known Member
Goedemiddag allen. Vandaag een sym dd gekocht en ben al vanaf jongs af aan gek op de Kymco dj en ben benieuwd welke verschillen er zijn en wat er mogelijk zou passen op de Sym qua onderdelen welke de dj heeft. Uitlaat weet ik maaaaar wat nog meer> Teller?? en welke kappen? Hoe meer hoe beter. Ik ben erg benieuwd naar de reacties!
 
Zal de cockpit. Ook heel anders zijn? Die lijken aardig gelijk? Zou ik nog t meest gave vinden om die er naar te veranderen
Ik heb een aantal van die DJ’s vroeger gehad en de DD heb ik veel in de winkel verkocht en aan gesleuteld maar ik kan me niet herinneren dat het op elkaar leek. Uiteindelijk kan je natuurlijk alles pasmaken. Je zou dan denk ik eerder het complete stuur met kapdelen en dashbord moeten overzetten, en het draadboom aanpassen. Je kan ook een complete DJ online zoeken. Die zijn er op zich wel.
 
Ik ga hem gewoon origineel laten denk ik.De uitlaat zit verstopt(benzine sijpelt er uit(uitlaat is ook geheel lek) DJ's vind ik te duur voor de staat waar ze in verkeren. ik zal zodra de sym weer loopt hier eens een foto plaatsen.
 
Zo de SYM loopt weer. had een goedkoop membraan gekocht. Kreeg een heuse Polini met carbon kleppen. scooter rijd en reageert echt super. Nu klaar maken om om te keuren.Echt wel fijne scooters moet ik zeggen. qua reageren (afhankelijk van afstelling) en het voelt degelijk aan. ook in de bochten. Dat heb ik wel eens anders gemerkt