This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Verschil tussen fabrizi en Malossi..

70cc fabrize cilnders voor vespa ciao's zijn zekers goed. Beter als polini of malossi
 
Bij Fred motoren ligt nu een Fabrizi evolutione kit voor 900 euro
Dus krukas, cilinder en uitlaat... en alle afstel zooi
 
ik snap ook niet dat niemand dat nog nooit geprobeerd heeft... zo slecht ziet het er niet uit
 
idd, komt omdat de meeste mensen bang zijn dat het een miskoop is denk ik, terwijl niemand er iets over weet
tis dat ik geen scooter heb, anders zou ik hiervoor gaan sparen.
lijkt me erg leuk.
 
als we zo gaan beginnen kunnen we net zo goed een lijstje maken met onbekend spul dat snel zou zijn.
vertel ons wat meer over pinasco xander
 
Originally posted by Enrico@nrg
Kun je lezen? Ik zou voor de cross gaan

Waarom zou je voor de cross gaan ?

Er staat op de malossi site dat een speed de vlgde timingen heeft:

-uitlaat: 195 graden
-spoelers: 129 graden


En die van de cross staat niet op de malossi site...heeft iemand die toevallig opgemeten?
 
let op maar volgens mij moet je bij cross voor pia erg dure krukas hebben. minarelli iedergeval niet.
 
Originally posted by gomer_pyle
let op maar volgens mij moet je bij cross voor pia erg dure krukas hebben. minarelli iedergeval niet.

idd as met 85mm rod, pak dan de Speed-Replica, kan op standaart lengte drijfstang en levert na tuning behoorlijk koppel.

Ik ben btw ook erg benieuwd wat die Fabrizi kit levert :+
 
Van de krukas weet ik...

Ik rijd nu met een speed replica...rijd best leuk...maar ik wil gewoon wat anders...iets nieuws...misschien toch z'n fabrizi kitje...voor dat geld mag het natuurlijk wel een beetje kwaliteit zijn, lijkt mij

Voor 900 euro heb je dan natuurlijk wel een complete kit...met uitlaat, cilinder, krukas...
 
Cross is iig geen 195 / 125....

Timing verschilt ter dege met de Speed..

Verder moet er voor de Fab Evo as een flinke aanpassing aan het carter gemaakt worden
 
IK heb wel eens meet ruben R over die kitjes gepraat..... en hij had er niet echt veel positiefs over te vertellen...

Ik heb toen dr tijd eens gekeken op almelo (daar stonden ook de kits) en heb toen ook een praatje gemaakt.
Maar veelbelovende verhalen heb IK er nog niet over gehoord...,

Maar je weet he : Meten is Weten...
 
Originally posted by RobS
Cross is iig geen 195 / 125....

Timing verschilt ter dege met de Speed..

Verder moet er voor de Fab Evo as een flinke aanpassing aan het carter gemaakt worden

Wat moet er dan zoal aan worden aangepast ?
Is het net als bij de speed/cross cilinders dat het carter moet worden uitkoterd of de cilinderhemden moeten worden afgedraaid ?

Wat voor poorten zitten er in een fabrizi ik dacht zelf dat, dat ovaal met fluiters waren?


Sander...wat had je dan gehoord over die kitjes?
 
Originally posted by het-licht
Je hebt wel degelijk koppel nodig om lekker vooruit te komen, zeker bij een hogere belasting (tegenwind/duo), want zonder koppel sta je dan zo weer stil...

Jij = niet capice