verschil hebo racing II & IV

degrees

Well-Known Member
He, ik heb een evo 70, seletra binnerotor, mhr vario enz, 21 mm carb. Maar ben op zoek naar een goede uitlaat voor deze setup. De uitlaat moet vooral op straat lekker presteren, dus hoeft niet perse op testbank. Gewoon lekker veel koppel o.a. Maar ik kreeg te horen dat een hebo racing uitlaat hiervoor perfect is.
Aangezien het prijs verschil tussen II & IV erg groot is, zou ik willen weten, of er veel verschil in zit, en of het de prijs waard is. En welke andere uitlaat zou goed presteren op straat?
 
Advertisement - register to remove this

Nou, een HRIV is gewoon een nieuwer type en daarom duurder. Welke beter op je cilinder zal lopen is niet te zeggen, voor zover ik weet heeft de HRIV de HRII nog niet overtroffen. Ik zou in ieder geval geen HRIV kopen...
 
degrees said:
Maar ben op zoek naar een goede uitlaat voor deze setup. De uitlaat moet vooral op straat lekker presteren


En welke andere uitlaat zou goed presteren op straat?





dit staat er .... , had er dan neergezet dat je alleen maar wilt weten wat het verschil was tussen Hebo uitlaten...
 
Gewoon voor de HR2 gaan. Deze presteerde bij mij met banken op evo beter dan de HR4. Overigens zal je op straat geen verschil merken, waardoor je bij de prijs aankomt..Kortom, de hr2 is beter zeker omdat die een X aantal euro's goedkoper is.

mzls
 
degrees said:
hmm ok , ik kan ook via een importeur aan een malossi team 2006 uitlaat kome, maar hoe zal dat rijden? ( voor toekomst planne bijv tuned evo )

Kan niemand je vertellen, zoiezo heeft er nog bijna niemand getest met die uitlaat en het wil niet zeggen dat bij jou de uitlaat ook goed rijdt als hij bij persoon x goed rijdt.
 
degrees said:
neee ok ,maar je kan wel in grote lynen aangeven , hoe die ong rijd. ik kan bijv ook al wete da ndie evo met yasuni r voor geen meter zal rijde. iig slechter dan c20

Beter zeg je wel even dat je nu met c16 rijd en toch wat meer wilt. En dat je denkt aan tuningsopties later. Ik zou zelf voor c21, HR2, Team 2000/06?

Maar elke hoogtoerige pijp wil vaak lekker lopen, alleen is het de vraag welke uitlaat op jouw setup het lekkerst rijd, meest power heeft en eigenlijk moet je dat testen, maar als je niet te duur aan die malossi pijp kan komen zou ik dat zeker doen!

kus tokkie 8P
 
Het is natuurlijk ook van belang of je tot het uiterste wil gaan en echt alle tienden Pk's die je kan scoren ook wil scoren. In dat geval is een HR2 of HR4 op evo een goede keuze, als het je niet zo veel interesseerd maakt het niet zoveel uit welke pijp je neemt, het blaast toch wel op straat.
 
Fonz NRG said:
Het is natuurlijk ook van belang of je tot het uiterste wil gaan en echt alle tienden Pk's die je kan scoren ook wil scoren. In dat geval is een HR2 of HR4 op evo een goede keuze, als het je niet zo veel interesseerd maakt het niet zoveel uit welke pijp je neemt, het blaast toch wel op straat.

En dat wil hij niet :p. Hij rijd er een beetje mee op straat rond af en toe. En beetje meeting gebruik, maar niet maximale uit het blok.
 
Fonz NRG said:
Het is natuurlijk ook van belang of je tot het uiterste wil gaan en echt alle tienden Pk's die je kan scoren ook wil scoren. In dat geval is een HR2 of HR4 op evo een goede keuze, als het je niet zo veel interesseerd maakt het niet zoveel uit welke pijp je neemt, het blaast toch wel op straat.

hr4 wil niet altijd goed draaien op evo hoor, zelf ervaring mee :)

maar zoals al gezegd: van de team 06 is nog niet zoveel bekend maar op mijn evo draaide het wel lekker (voor zover ik het kon merken op straat)

van c21 is bekend dat het gewoon een goede allround uitlaat is en dat die ook goed presteerd op evo. ook zelf goede ervaringen mee.
 
In een geval als jou zou ik gewoon gaan voor een c20 of c21. Dat knalt ook goed hard en je hebt er ook een lekker koppel mee. Het bespaart je wat geld en je weet bijna zeker dat het goed loopt.
 
Back
Top