verschil hebo racing II & IV

degrees

Well-Known Member
He, ik heb een evo 70, seletra binnerotor, mhr vario enz, 21 mm carb. Maar ben op zoek naar een goede uitlaat voor deze setup. De uitlaat moet vooral op straat lekker presteren, dus hoeft niet perse op testbank. Gewoon lekker veel koppel o.a. Maar ik kreeg te horen dat een hebo racing uitlaat hiervoor perfect is.
Aangezien het prijs verschil tussen II & IV erg groot is, zou ik willen weten, of er veel verschil in zit, en of het de prijs waard is. En welke andere uitlaat zou goed presteren op straat?
 
Advertisement - register to remove this

Rene said:
wm niet een EVO pijp, die is note bene gebaseerd op een std EVO :)

De oude Evo pijpen hebben nooit heel erg goed gepresteerd op de Evo's en helemaal niet met het oog op de toekomst waar de cilinder misschien in getuned word.. en je dan weer een andere uitlaat kan aanschaffen.
De nieuwe Evo uitlaten heb ik nog geen test van gezien, dus dan zou ik een uitlaat aanschaffen waarvan je weet dat het goed loopt.. c21 of hr2 zoiets.
 
KRD @ evo doet het ook steeds goed hoor!

maar ik zou gewoon beginnen met wat uitlaatjes te testen mits je een paar personen kent met verschillende uitlaten en dan zien wat ze doen op jouw evo!
 
DG SF2 said:
De oude Evo pijpen hebben nooit heel erg goed gepresteerd op de Evo's en helemaal niet met het oog op de toekomst waar de cilinder misschien in getuned word.. en je dan weer een andere uitlaat kan aanschaffen.
De nieuwe Evo uitlaten heb ik nog geen test van gezien, dus dan zou ik een uitlaat aanschaffen waarvan je weet dat het goed loopt.. c21 of hr2 zoiets.


Er is al een nieuwe EVO 8 pijp, maar volgens mij alleen op piaggio en zoals je al zegt op een getunde evo zal het w.s minder worden maar op een std. evo denk ik niet ;)
 
Rene said:
Er is al een nieuwe EVO 8 pijp, maar volgens mij alleen op piaggio en zoals je al zegt op een getunde evo zal het w.s minder worden maar op een std. evo denk ik niet ;)

Klopt klopt, maar ik had ook verwacht dat de oude Evo pijpen het wel goed zouden doen op standaard Evo, dat viel ook tegen als je het neerzette tegen de c20 etc. Dus ja, beter een c20, c21, hr2/hr4 die presteren op een standaard Evo en meekunnen zodra het getuned word.

@Degrees: Team 2003?
 
DG SF2 said:
Klopt klopt, maar ik had ook verwacht dat de oude Evo pijpen het wel goed zouden doen op standaard Evo, dat viel ook tegen als je het neerzette tegen de c20 etc. Dus ja, beter een c20, c21, hr2/hr4 die presteren op een standaard Evo en meekunnen zodra het getuned word.

@Degrees: Team 2003?


Een tijdje terug ben ik bezig geweest met een tuned Stage 6 cil. setup lijkt mij niet van belang. Hierop Yasuni c20 c21 en evo 2 pijp getest. (testbank geblokkeerde run)

C21 deed het beste, daarna de evo 2 en de c20 kwam er het slechtste af. Dus de nieuwe Evo pijp is zeker niet slecht, kun je ook al wel zien aan de vorm dat hij een stuk beter is dan de oudere versies.

Hoop dat je er wat mee kunt.
 
Back
Top