verschil blok pia ac en lc?

Guillaume

Well-Known Member
Aloha, zit er veel verschil tussen de blokken van een ac en van een lc? Ik weet iig wel dat dat pia daarin wel meer zal verschillen dan mina, want mina heeft een "externe" waterpomp en pia een "interne" waterpomp. En welke blokken zijn allemaal het zelfde van pia. Dus zou het blok van een zip sp passen op eenoude sfera ? Ik kan namelijk een sfera kopen, en het lijkt me dan wel leuk om die lc te maken :) En passen bijv alle uitlaten voor pia onder een sfera? Alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

Originally posted by bert!

gewoon radiateurslangen gebruiken, die kosten een tientje de meter.....
en als je nog een radiateur nodig hebt pm me maar, ik heb er nog een paar mooie liggen.

greetz

Mooi dat ik dat weet, maar heb je ook een id waar of radiateurslangen te koop zijn?

Originally posted by Blaze
Weet iemand toevallig ook of ik een runner blok onder mijn ice kan hangen ?

lijkt me dat het past maar die ice = piaggio ac.

Jah, dat past...

Het is schijnbaar niet helemaal duidelijk, je hebt maar TWEE soorten carters...

1. Kort carter;

Piaggio Sfera
Puch Zip
Piaggio Quartz
Puch Zip FR
Puch Zip SP
Puch Zip SP2000

2. Lang carter;

Puch Typhoon/Gilera Typhoon
Gilera Stalker
Puch NTT
Puch NRG
Puch NRG Mc^2
Puch NRG Mc^2 DD
Puch NRG Extreme
Puch NRG Mc^3
Gilera Runner
Gilera Runner SP
Gilera DNA
Gilera Ice

Het enige verschil zit hem in de gebruikte halfpoulies, koppelingen, vertandingen, vario's, carterdeksels enz...

Wie het nu niet snapt, maak ik af:)...

Originally posted by Apriliaracer
En de carters tussen ac en lc verschilden toch ook?

Het koelvloeistofkanaal is IN ELK Piaggio-carter aanwezig, er zit alleen bij A.C. een vaste as in het carter geklemd, waar bij L.C. een gelagerde as loopt (vanwege pompwiel)... Ik weet niet of er voorbereidingen in het carter zijn verwerkt voor een pompas (ask Hebo_NRG, hij had hier een opmerking over)...

Greetz.

Back