Originally posted by Apriliaracer
Dus zou het blok van een zip sp passen op eenoude sfera ?
JA...
Ik kan namelijk een sfera kopen, en het lijkt me dan wel leuk om die lc te maken
NICE...
En passen bijv alle uitlaten voor pia onder een sfera? Alvast bedankt
JA... VRIENDEN VAN ME HEBBEN EEN C20 ONDER EEN SFERA...
Dus zou het blok van een zip sp passen op eenoude sfera ?
Originally posted by DvD
Moet je alleen wel zip velg nemen of je remblokken verbouwen
Hmzzz, klopt de maat van je remblokken van je trommelrem dan niet ofzo? Als dat zo is lijkt mij het niet echt veel werk. maar een sfera velg past dus wel gewoon op die as van een zip sp?
Originally posted by DvD
Past wel, je moet alleen je remblokken verbouwen ander ga je niet zo hard
Originally posted by Hebo_NRG
zitten in een sfera blok dan ook de inkepingen voor de borgringen van de waterpomp lagertjes enzo? d8 het niet hoor..
stalkers en nieuwe tph hebben dat wle maar ik d8 oude type blok niet
Btw, waar zou ik ergens me radiateur plaatsen, er is al een topic over geweest, maar welke kan ik me niet meer herinneren. Mij lijkt het beste achter de voorkap ofzo, en dan boren we er een paar mooie gaatjes in ofzo.
En je hebt toch alleen een radiateur nodig en 3 slangen ofzo. Kan dat gewoon met van die tuinslangen zeg maar, zouden die de temperatuur een beetje aan kunnen, of moet ik een soort hydrauliek slangen gebruiken, die kunnen dat wel aan denk ik.
Btw, waar zou ik ergens me radiateur plaatsen, er is al een topic over geweest, maar welke kan ik me niet meer herinneren. Mij lijkt het beste achter de voorkap ofzo, en dan boren we er een paar mooie gaatjes in ofzo.
En je hebt toch alleen een radiateur nodig en 3 slangen ofzo. Kan dat gewoon met van die tuinslangen zeg maar, zouden die de temperatuur een beetje aan kunnen, of moet ik een soort hydrauliek slangen gebruiken, die kunnen dat wel aan denk ik.
Originally posted by Hebo_NRG
uhm...radiateur slangen zoek je op de sloop...dan vind je ook nog mooie bochtjes enzo...dat is handig want die bochten krijg je er zelf NIET in...ik iig niet