Binnekort kun je in beek op de testbank. Ga anders naar de woute en haal je verzekerings plaatje eraf en zeg gewoon dat je hem net gekocht hebt en wilt kijken of ie is opgevoerd. JE krijgt dan geen bekeuring omdat je dan vrijwillig erop gezet bent.
Als ik zou moeten schatten zou ik zeggen tussen de 1.0 kW en 1.5 kW
Dat je je scoot naar de politie brengt is echt een dom idee want ook al geven ze je nu geen boete, ze weten nu wel wat je scoot presteert dus de volgende keer dat ze je zien, nemen ze je mee omdat ze al weten dat ie teveel kw uitblaast Je scoot zou toch wel rond de 1 kw a 1.5 kw heben zoals er al gezegd werd dus je bent toch de klos...
Als ik nu een sito plus eronder zou leggen, zou hij 90 digi lopen en als een idioot trekken (heb er al onder gehad een weekje)
Wat zou ik dan voor score hebben?
Wanneer is dat in beek???
Laat het me weten dan ga ik met een paar vriende
Originally posted by reinoud Dat je je scoot naar de politie brengt is echt een dom idee want ook al geven ze je nu geen boete, ze weten nu wel wat je scoot presteert dus de volgende keer dat ze je zien, nemen ze je mee omdat ze al weten dat ie teveel kw uitblaast Je scoot zou toch wel rond de 1 kw a 1.5 kw heben zoals er al gezegd werd dus je bent toch de klos...
Toen ik vrijwillig erop ging kwam er zo'n sukkel die alleen maar in zn hok achter zn bureautje zit...
Dus die zal je nooit herkennen... Weet niet of dat normaal is...