Zuigerveren zijn dan denk ik wel versleten of in zo`n slecht staat dat je compressie verlies hebt. Dus dan zou je er wel ermee kunnen rijden, maar stationair draaien gaat dan niet meer lukken omdat hij dan teveel verlies heeft dan dat de motor weer kan opbouwen.. Maar als de motor harder draait dan bouwt hij ook meer compressie op.
Meten is weten, gewoon de staat van je zuiger en cilinder bekijken dus.Hij draait nog steeds goed stationair.
Vonkte ook slecht ook met nieuwe.
Nee hij blijft slecht vonken heb laatst zelf de bobine ook al vervangen.(ik heb nog precies de zelfde scooter maar dan met een blauw kenteken).Slecht vonken heeft niks met de cilinder noch zuigerveren te maken.
De "maker" heeft een nieuwe CDI geplaatst, vonkt hij nog steeds niet goed?
de druk blijkt gewoon goed te zijn, Meer als 10 bar.Meten is weten, gewoon de staat van je zuiger en cilinder bekijken dus.
ik heb de volledige kabel vervangen van een scooter die goed rijd. zelfde scooter alleen dan met geel kenteken, vonkt wel weer goed alleen nog steets het probleem dat hij geen vermogen heeftOok de bougie kabel en de dop eens nagekeken?
na hij stottert af en toe (srry ik heb er zelf niet heel veel verstand van maar wel een beetje)Klinkt ie als 35 rijd net zo als normaal misschien dat je druk veer vast zit in de poelie heb je een dichte carterkap
jaIs t een tweetakt
nee ik rij niet door de modder meestal rij ik alleen over straat. maar ik heb de carb al helemaal schoon gemaakt. ik heb ook nog een andere geprobeerd van een andere scooter en daar werkte die carb gewoon goed.Gooi ik t weer op de carb rij je door de blubbert
dat is nog iets waar ik niet naar gekeken heb, maar als het membraan stuk is kan die toch ook niet stationair lopen?Membraan