vermogen en snelheids verlies kymco vitality 2 takt

richard79

New Member
mijn kymco vitality 2 takt die al aardig op leeftijd is haalt bij lange na de 45 km per uur niet meer . rijd ruim 10 kilometer langzamer en komt niet echt meer mee met het verkeer . de bougie is vervangen , carborateur is schoon en het luchtfilter is vervangen door een nieuwe . voordat ik dure onderdelen ga vervangen of hem echt afschrijf zou ik graag willen weten wat ik nog kan vervangen ?
 
Advertisement - register to remove this

mijn kymco vitality 2 takt die al aardig op leeftijd is

De verslijtdelen achter de carterkap ook al bekeken? (met name de rolletjes en v-snaar)
In je initiele post vermeld je niet hoeveel km deze brommer reeds achter de kiezen heeft.
Indien de kilometerstand van dit beestje toch wel aanzienlijk is, is het misschien ook verstandig om eens de compressie te (laten) meten.
 
De verslijtdelen achter de carterkap ook al bekeken? (met name de rolletjes en v-snaar)
In je initiele post vermeld je niet hoeveel km deze brommer reeds achter de kiezen heeft.
Indien de kilometerstand van dit beestje toch wel aanzienlijk is, is het misschien ook verstandig om eens de compressie te (laten) meten.
de kilometerstand is ruim 25000 km en hij is uit bouwjaar 2009
 
Back
Top