Vermogen verlies

Shadowghost_12

Well-Known Member
Ik rij al een poosje op een sym jet x euro (7000km) nog nooit wat mee gehad,
Intotaal heeft hij meer als 22000+ km gereden.
Ik was naar vrienden toe gereden zon 11km van mijn huis weg. Daar de scooter stil gezet.

Toen ik weer weg wilde had ik opeens de helft van het vermogen van mijn scooter.
Normaal rijd hij 70km nu maar 35 met slechte optrek.

Laatst een nieuwe bougie opgekomen door slecht starten en snel uitvallen zaten veel kooltjes op. Vonkte ook slecht ook met nieuwe.

Naar de maker gebracht die heeft er een nieuwe cdi opgezet maar bleek ook het probleem niet op te lossen.

Weet iemand van jullie wat dit kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Zuigerveren zijn dan denk ik wel versleten of in zo`n slecht staat dat je compressie verlies hebt. Dus dan zou je er wel ermee kunnen rijden, maar stationair draaien gaat dan niet meer lukken omdat hij dan teveel verlies heeft dan dat de motor weer kan opbouwen.. Maar als de motor harder draait dan bouwt hij ook meer compressie op.
 
Zuigerveren zijn dan denk ik wel versleten of in zo`n slecht staat dat je compressie verlies hebt. Dus dan zou je er wel ermee kunnen rijden, maar stationair draaien gaat dan niet meer lukken omdat hij dan teveel verlies heeft dan dat de motor weer kan opbouwen.. Maar als de motor harder draait dan bouwt hij ook meer compressie op.

Hij draait nog steeds goed stationair.
 
Back
Top