verlichting hoogtoerig 70cc

Ingmarwf

New Member
ik heb dus een hoogtoerige 70 gebouwd, draait rond 20 pk
sinds dat ik hem deze week af heb doet mijn verlichting het niet meer. het gaat om mn ledlampjes van voor en achter waar ook mn knipperlicht op zit, mijn koplamp en sp spoiler doen het wel
de lampen doen her heel kort wanneer ik hem aan zet en daarna vallen ze langzaam uit.
ik heb een temperatuur sensor aangesloten op mijn contactslot maar die doet het wel gewoon
wat zou dit kunnen zijn?
het gaat trouwens om een piaggio zip
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    133.9 KB · Views: 6
  • image.jpg
    image.jpg
    139.2 KB · Views: 6
Advertisement - register to remove this

Ik neem aan dat je de dagrijverlichting bedoelt in de knipperlichten.
Hoe heb je deze afgetakt van de witte draad bij je contactslot?

Toevallig met een scotch lock?

1710272083051.jpeg
 
Een een luchtgekoeld blok zo te zien. Het spijt me maar dan zit je niet rond de 20pk.
Maar om antwoordt op je vraag te geven. Zorg dat de led lampen geschakeld zitten via het contact op de accu.
 
Een een luchtgekoeld blok zo te zien. Het spijt me maar dan zit je niet rond de 20pk.
Maar om antwoordt op je vraag te geven. Zorg dat de led lampen geschakeld zitten via het contact op de accu.
oo ja een kennis van me die sprintscootertjes bouwt zei dat ik dat we kon halen. temperatuur meter zit ook op mn contactslot aangesloten dus dan zou ik die ledjes ook daarop moeten aansluiten?
 
Ik neem aan dat je de dagrijverlichting bedoelt in de knipperlichten.
Hoe heb je deze afgetakt van de witte draad bij je contactslot?

Toevallig met een scotch lock?

View attachment 74855
ik heb deze zelf niet aangesloten, vorige eigenaar gedaan. maar mn temperatuur meter zit op mn contact slot met die locks maar die ledjes zitten met van die nijpdingen aangesloten
Post automatically merged:

de bruine zit er nu alleen aan, maar zou ik ze groene en blauwe ook op contactslot moeten zettwn dan?
 
Last edited:
Back
Top