gilera runner 50 verlichting werk niet

siem nijhof

New Member
Hoi, ik heb vorige week een gilera runner 50 sp gekocht alleen werkt hierbij grootlicht dimlicht en achterlicht niet. remlicht, knipperlicht en alle andere elektronische delen werken wel. Ik heb even de spanningsregelaar losgehaald en het valt me op dat er in een slotje geen draden zitten. Alvast bedankt voor jullie hulp
 
Advertisement - register to remove this

1 poort van de spanningsregelaar is open , dus dat klopt.
Achterlicht werk via de accu als je het contact omdraait, dus niet via de Stator zoals de koplamp.
 
1 poort van de spanningsregelaar is open , dus dat klopt.
Achterlicht werk via de accu als je het contact omdraait, dus niet via de Stator zoals de koplamp.
dankjewel voor je reactie, ik neem hiervan aan dat het remlicht werkt via de accu, en de koplamp en achterlicht van de stator?
 
Eerst zekering/ lampjes / / accu / Contactslot controleren .

Meten is weten zou @Sparky zeggen .
Misschien dat @vandeweg en @Sparky je wat tips kan geven , wij zijn samen een aantal maanden bezig (weekend ) met een Vette Runner opnieuw op te bouwen , @vandeweg heeft de gehele elektra omgebouwd naar LED , en werkend gemaakt,
 
Ik zou eerst kijken of je lampen nog goed zijn, als die nog goed zijn verder kijken.

Kijken of je zekering nog goed is

Meten of je lampen überhaupt wel stroom krijgt.

Ik ben vanaf mijn schakelaar gaan kijken welke kleur draden mijn lampen zijn en daarna in mijn spanningsregelaar gaan kijken of ze daar terug komen.
Daar vandaan ben ik gaan meten hoe waar wat
 
Heb precies hetzelfde probleem gehad tot vandaag, bij mij was het de spanningsregelaar die koste ook geen reet vr 30 eu heb je er 1
 
Back
Top