Verkeerde benzine

Hoi, ik heb van de week me vriendin laten tanken met mijn 70cc neo's
Ze kwam terug met een volle tank alleen ze had E5 er in gegooid inplaats van Mix
Wat kan ik nu doen? Gewoon leeg gooien en vullen met mix of is het een verloren zaak?
 
Advertisement - register to remove this

Waar krijgt men dan nog mix tegenwoordig?

E5 is prima benzine voor je scooter.
Dus ongeveer kijken hoeveel liter getankt is en dan 20ml 2-takt olie per getankte liter benzine in de tank gieten.
Daarna scooter even goed heen en weer schudden of vooruit duwen en een paar keer goed de voor rem in trekken zodat de olie goed door de benzine gemengd wordt.
 
Waar krijgt men dan nog mix tegenwoordig?

E5 is prima benzine voor je scooter.
Dus ongeveer kijken hoeveel liter getankt is en dan 20ml 2-takt olie per getankte liter benzine in de tank gieten.
Daarna scooter even goed heen en weer schudden of vooruit duwen en een paar keer goed de voor rem in trekken zodat de olie goed door de benzine gemengd
Ik had nog een vraagje, ik heb olie bij de benzine gedaan maar hij start alsnog niet. Weet jij miss wat het zou kunnen zijn?
 
Als hij eerst niet startte nadat je vriendin hem gebruikt had, start hij natuurlijk ook niet als je wat olie bij de benzine giet.

Hoe lang heeft je vriendin zonder olie gereden?
Heb je nog compressie?
 
Waar krijgt men dan nog mix tegenwoordig?

E5 is prima benzine voor je scooter.
Dus ongeveer kijken hoeveel liter getankt is en dan 20ml 2-takt olie per getankte liter benzine in de tank gieten.
Daarna scooter even goed heen en weer schudden of vooruit duwen en een paar keer goed de voor rem in trekken zodat de olie goed door de benzine gemengd wordt.
Bij ons in het dorp staat er nog zo’n mengpomp binnen.
Ik dacht dat het een relikwie was uit vervlogen tijden.
Maat er is dus vraag naar verschillende mengverhoudingen voor allerlei machines en ook nog brommers.
En dat kan of met zo’n benzinepomp.
 
Back
Top