Is dit niet gewoon een warmloper? Veel te heet geworden?
Misschien door onjuiste/verkeerde smering of een te kleine sproeier.
Afgebroken....Waar is de uitlaatklep gebleven?
Groet,
Er zat een bougie in met hittegraad 7. Volgensmij gaan de gy6 bougies maar tot hittegraad 8.Als de zuiger van de zijkant nog goed is dan misschien toch verkeerde bougie.
Onjuiste smering kan inderdaad niet genoeg olie zijn maar ook verkeerde olie zijn denk ik.
Nee, niet zover ik weet.Denk eerder aan een veel te arm mengsel of een te vroege ontsteking.
Hoorde je geen "ping" geluid continue of in het hogere toerenbereik?
Die had er duidelijk geen zin meer in.Waar is de uitlaatklep gebleven?
Groet,
Daar las ik ook al iets over. Ik kan maar 1 maat voetpakking vinden voor GY6 blokken, zou je er ook gewoon 2 over elkaar kunnen doen?Dat noemt men Detonatie.. Squish was gewoon erg te krap blijkbaar.
Post automatically merged:
Die had er duidelijk geen zin meer in.
Je kan ook proberen een iets dikkere voetpakking te gebruiken.. Komt de cilinder iets hoger te zitten en heb je meer verbrandingsruimt.
Hoop niet dat je een 0.1mm voetpakking hebt gebruikt.
Sproeier lijkt me vreemd aangezien die al op 88 zit.
Krukas en drijfstang lijken me niet krom, de cilinderwand is nog perfect.Als het aan de ontsteking ligt, zoals ik vermoed, hoor je ook een soort ping/rinkelend geluid bij elke ontsteking.
En soms is dit continue en soms is dit alleen als je gas geeft en een bepaald toerental overschrijdt, dit heeft waarschijnlijk te maken met de ontsteekcurve van de cdi.
Is de krukas en/of drijfstang niet krom?