Veldhoven circuit de landsard

#94

Retired Champ 2003 + 2004 Standard
Nou eindelijk weer eens wat in de buurt ( slechts 15 minuten bij ons vandaan :) ).

Dit lijkt mee een leuke afsluiter voor het seizoen. Trainen is niet mogelijk heb ik al begrepen. Nieuwe baan, nieuwe kansen zou ik zeggen.

Barst maar los.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik ga eens ff kijken of ik die axis niet harder rond gestuurd kan krijgen, want ben er op een of andere manier achtergekomen dat de stabiliteit toch niet echt alles is 8P
 
es kijken , denk dat ik eerst maar ff monique haar scooter moet oplappen :p

en als het circuit echt zo kort is maar ff andere vertanding erin en kijken wat ie doet , onderin mist die van mij nogal wat..
 
Kwa vermogen wel en wegligging wel:P De axis stuurt alleen wel super goed de bocht in. Met een normale achterveer zal de axis zeker zo slecht nog niet sturen.
 
Arnoud said:
Kwa vermogen wel en wegligging wel:P De axis stuurt alleen wel super goed de bocht in. Met een normale achterveer zal de axis zeker zo slecht nog niet sturen.

Alles wend, behalve een sebac schokbreker 8P
 
dan kom ik niet :*

mischien dat ik overnacht , heb iig een Boesje gehuurd die ik vrijdagmorgen ophaal , dan ga ik s'avonds weg en ben ik er later op de avond alleen wel lastig tent opzetten in het donker 8P
 
melf #50 said:
dan kom ik niet :*

mischien dat ik overnacht , heb iig een Boesje gehuurd die ik vrijdagmorgen ophaal , dan ga ik s'avonds weg en ben ik er later op de avond alleen wel lastig tent opzetten in het donker 8P
koplampen.......
 
Ik heb me echt helemaal kapot gestuurd vandaag, en met resultaat weer:winner: Arno is inderdaad 2e geworden en daarmee ook kampioen. Rop Maier is 3e geworden.
 
Back
Top