meeting kart circuit amsterdam sloterdijk

Status
Not open for further replies.
Heb je ook aan rug bescherming gedacht???
Curbstones op adam zijn egt idioot hoog als je valt..
Zou egt fijne reclame zijn als er in de krant staat jongen van 16 invalide door scootermeeting..
En ik hoop echt voor jullie dat er geen ongelukken gaan gebeuren met die kleding regels.
Maarja succes in iedergeval en maybe kom ik ook nog eff rondje mee gassen.
(met pak enzo dan he)
 
roelandri said:
Heb je ook aan rug bescherming gedacht???
Curbstones op adam zijn egt idioot hoog als je valt..
Zou egt fijne reclame zijn als er in de krant staat jongen van 16 invalide door scootermeeting..
En ik hoop echt voor jullie dat er geen ongelukken gaan gebeuren met die kleding regels.
Maarja succes in iedergeval en maybe kom ik ook nog eff rondje mee gassen.
(met pak enzo dan he)


oh , ik dacht dat het muurtjes waren :p

ik snap persoonlijk ook niet waarom niet gewoon een complete raceuitrusting word verplicht , dan doe je teminste nog iets aan de veiligheid.

ik heb 2 keer een meeting meegemaakt waar deze kleding ook niet hoefde , toen is er niks ernstigs gebeurd maar ik moet er niet aan denken. alleen wat schaafwonden. en kleding is helemaal niet zo duur , voor dit soort dingen kun je gewoon 2 delig pak kopen , zijn niet zo duur hoor en lijkt me dat je liever 100 euro oid uitgeeft voor een pak dan dat je een poos invalide bent...

mja , wat weet ik daar nou van :p
 
als het ff mee zit word het een warme dag dus ik neem mn jas mee (van 2-delig pak) en mn broek laat ik thuis
anders sta je daar de hele dag te zweten als je ff moet wachten tot je de baan op mag

verders... het duurt niet lang meer tot de 25e en ik heb er zin in
bescherming of geen bescherming ik ben in ieder geval niet evrantwoordelijk als iemand valt :)
 
magicmichael said:
als het ff mee zit word het een warme dag dus ik neem mn jas mee (van 2-delig pak) en mn broek laat ik thuis
anders sta je daar de hele dag te zweten als je ff moet wachten tot je de baan op mag

verders... het duurt niet lang meer tot de 25e en ik heb er zin in
bescherming of geen bescherming ik ben in ieder geval niet evrantwoordelijk als iemand valt :)

Dus als iemand blijvend letsel overhoud aan "jouw meeting" interesseerd jou dat niet??
lekkere instelling voor iemand van de organisatie....
 
Last edited:
magicmichael said:
ik heb er zin in
bescherming of geen bescherming ik ben in ieder geval niet evrantwoordelijk als iemand valt :)

Dat interesseerd je niet, en is blijkbaar lachwekkend?
Iemand valt en krijgt blijvend letsel, lach je ook?
Reken maar dat jij als mede-organisator verantwoordelijk word gehouden.
Laat je hij/zij ook liggen? want je bent toch niet verantwoordelijk...

Dit zijn geen zaken om zo luchtig te nemen.
Je bent onverantwoordelijk en amateuristisch bezig naar mijn mening.
 
Tsja als je nou echt zo stom bent als je lijkt dan ga jij zeker hard vallen!!!
Ik kom in iedergeval niet meer,stel je voor dat ik jou er dan per ongeluk af rij!
Laat iedereen je liggen!!Zou best zielig zijn denkzz.
Veel suc6 verder
 
arie-de-arier said:
blijkbaar niks want ik moet de eerste winkel waar ze 100 euro voor een 2delig leren pak vragen nog vinden

Zelfs nieuw weet ik ze voor 75 euro hoor, beter zoeken..
 
magicmichael said:
als het ff mee zit word het een warme dag dus ik neem mn jas mee (van 2-delig pak) en mn broek laat ik thuis
anders sta je daar de hele dag te zweten als je ff moet wachten tot je de baan op mag

verders... het duurt niet lang meer tot de 25e en ik heb er zin in
bescherming of geen bescherming ik ben in ieder geval niet evrantwoordelijk als iemand valt :)


wat moet ik dan wel niet met een dagje trainen ? en dan in een 1 delig pak , zweet drijft er gewoon uit , of wil je met stropdas voor een beetje rondtuffen ? mja , je doet je best maar....
 
magicmichael said:
dan toch niet :) ik vermaak me wel

Je bent onverantwoordelijk bezig is én creërt bijna bewust (je weet het tenslotte) een onveilige situatie voor deelnemers. Je reageert erop alsof je er schijt aan hebt. En ik vindt nieteens de naam meeting waard. Gewoon een zooitje.

Topic mag best geclosed worden door een mod. Aangezien zo`n gevaarlijke en amateuristische meeting mede met hulp van forum georganiseerd word.
Zo bezorg je meetings een slechte naam.
 
helemaal met tinne eens,
hij zou zelf maar vallen.......zouden we m dan ook laten liggen, ben er toch niet verantwoordelijk voor :* :L
 
als iemand valt wat niet de bedoeling is dan is het niet zo dat we hem of haar laten liggen

het enige gedeelte waarvoor ik heb gezorgd dat ik niet de verantwoordelijke ben is om te zorgen dat ik niet aangeklaagd kan worden voor blijvend letsel enz enz...

natuurlijk zouden we iemand niet laten creperen op die baan na een ongeluk
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top