meeting kart circuit amsterdam sloterdijk

Status
Not open for further replies.
Zijn er ook lange rechte stukken? waar evt sprintjes gehoude kunne worden?
bv op een lang recht stuk langs het publiek ofzo.

laat even weten

DRT
 
de bedoeling was dat er ook gesprint zou worden maar dat gaat waarschijnlijk niet door met de reden dat er te weinig plek ervoor is
 
magicmichael said:
de bedoeling was dat er ook gesprint zou worden maar dat gaat waarschijnlijk niet door met de reden dat er te weinig plek ervoor is

gaat nog wel door morgen?

mag ik dan nog je kniebeschermers lenen? :D
 
wat mischien wel zou kunnen is dat op de helft van de dag de baan voor 2 uurtjes word afgezet en dan op een recht stuk ff gaan sprinten is mischien wel een idee :)

maar dat moek ff overleggen dan ...
 
magicmichael said:
wat mischien wel zou kunnen is dat op de helft van de dag de baan voor 2 uurtjes word afgezet en dan op een recht stuk ff gaan sprinten is mischien wel een idee :)

maar dat moek ff overleggen dan ...

Wil je zo'n dingen nu nog overleggen en plannen ? Morgen is die dag al ??? :X

Sorry voor de kritiek weer, maar het is absoluut niet slecht bedoeld... ik blijf het goed intiatief vinden, alleen dit is echt onverantwoord geregeld.
 
het is ook maar een idee ik denk dat het evengoed niet doorgaat

opkomst ligt denk aan het weer veel mensen uit purmerend haken af als ze het zo zien ik denk dat dat voor meerdere mensen geld :)
 
door het fantastische weer is het natuurlijk duidelijk dat het niet door gaat :X

mischien na lelystad een keer opnieuw
 
Ik was er vandaag...

@ magicmichael: jullie hebben helemaal het circuit niet gehuurd ofzo en verder ook nix meer laten weten vandaag. Zelf was je er toch ook niet eens ...

Resultaat één straatscooter en Den Breejen Raceteam.
Maar verder was het gezellig in de regen en praatje gemaakt met de eigenaar.
 
kwas er ook nog...kzag je wel lopen...:p

maja...sloeg nergens op met die regen...lagen gewoon plassen op de baan...
 
ik werd wakker vanochtend en toen keek ik naar buiten toen ben ik weer gaan liggen

ik hoop dat het op lelystad beter weer word :)
 
michael wil je dan en de toekomst graag nooit meer een legale meeting of circuit dag organiseren want eerst loop je hier te kankeren ja ik wil het alleen doen en dit en dat en op het laatste moment haak je zelf af met je grote moel ik vind dit dus echt niet kunnen dus zoals inne al zei hoe haal je het in je hoofd
 
hmm als het goed is was die maat waarmee ik het deed en die mij verteld had dat hij wel het circuit had afgehuurd (de gozer met witte t shirt op foto een foto eerder gepost) daar wel heen gegaan maar dat weet ik niet

zoals ik al een paar keer eerder heb gezegd was ik voor de reclame :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top