meeting kart circuit amsterdam sloterdijk

Status
Not open for further replies.
magicmichael said:
voor de rest huren wij het circuit vandaar dat de entree prijs 2,50 is zodat eigenlijk iedereen die rijd mee betaald
circuit personeel blijft er wel bij (ik weet alleen niet of we dat ook moeten dokken :|)

dan zijn jullie als huurder verantwoordelijk als er wat gebeurd.
Helaas zijn briefjes als 'rijden op eigen risico' juridisch niet geldig als puntje bij paaltje komt. Daarom de vraag.

Wees er bewust van dat als iemand op zo'n dag ernstig ten val komt of wat anders (wat een groot risico is als er geen pak verplicht is) jullie daarvoor persoonlijk aansprakelijk gesteld worden. (is de persoon die het huurcontract heeft getekend ook +18?).

en mybo racing?
Dan zijn jullie toch die gasten die zo achterlijk (excuse me) liepen te doen op de Ron van Bron meeting met blaten over 24pk etc ? Jullie kwamen me echt niet serieus over.

80-1114362449.jpg


80-1114362593.jpg


Neemt uiteraard niet weg dat ik het een prima initiatief vind, alleen zéér onderdoordacht. Zoiets organiseren doe je niet even, maar ik merk dat jullie echt nergens over nagedacht hebben eerlijk gezegd.

- Is er technische controle of laat je allemaal en iedereen zomaar op de baan? (bijv. kijken of er geen koelvloeistof gebruikt wordt, werkende remmen, vast balhoofd). Erg belangrijk is dat er geen uitstekende delen zitten aan een scooter die op de baan gaat. Bijv. dat er geen frameracers zonder kappen gaan rijden.. bij een valpartij heb je veel kans ernstig gewond te raken + het asfalt erg beschadigen. Scooters zonder kappen is gewoon ondenkbaar op zo'n circuit.

- Is er een verzekering of dergelijke en/of op z'n minst EHBO ? Ik druk er nogmaals op... jullie zijn echt persoonlijk verantwoordelijk op zo'n dag.

- Hoe gaan jullie in groepen rijden, hoe ga je dat verdelen, zijn er baco's, hoe lang kan er gereden worden, worden er aanduidingen gegeven voor het op- en af de baan rijden etc

- hoeveel mensen hebben jullie voor de organisatie? Rijden buiten het terrein, kijken of er milieumatten of andere grondbedekkingen gebruikt worden (daar zijn ze heel erg streng op in Amsterdam).
enzo...

Maar nogmaals.. niet om jullie af te breken, maar wel te waarschuwen...
Als jullie nog niet eens gedacht hebben of er al dan niet met een pak gereden moet worden gaan jullie denk ik voor veel verrassingen & chaos komen te staan als het druk wordt..
 
Last edited:
Dennis said:
Ben je btw wel aanwezig daar inne?

Zo kort voor lelystad denk ik niet... alhoewel dat ik nog een afspraak moet maken met de baaneigenaar voor 2006. Maar ik denk dat Lelystad voorbereidingen op de eerste plaats gaan komen
 
goed de regels die er zijn ...

helm
sliders
dichte kleding (pak wel aanbevolen)
bij grote opkomst worden er aantallen afgesproken
bij groot vermogen verschil worden er in groepen gereden

bij ongelukken is de circuit eigenaar als verantwoordelijke gestelt

er is geen ehbo post

technishe controle is door circuit personeel geregeld.


verder die scooter heeft geen 24 pk :) maar 20.6 :)
 
Last edited:
weet ik veel hoe je die dingen noemt van die schijven zodat je je knieen niet over het asfalt wegslijt :|

voor de mensen die weten hoe ze een bocht moeten nemen
 
magicmichael said:
oke :)

ik weet hoe ik plat door de bocht moet en ik heb geen pak ;)

hoeveel ronden mag/kan je per persoon rijden denk je?

kheb btw geen knie beschermers...kan ik die dan ff van iemand lenen die dag? :)

en ken ik die SR niet?
is die niet van "turk" uit geuzenveld?
 
nee die sr ken je niet denk ik

hij heeft nu pas 2 meetings mee gemaakt de 1e was op ron van bron (hij is nu zwart by the way)

en die sliders kan je vast wel lenen die dag denk ik.


ik denk dat die rondes per keer iets tussen de 10 en 20 rondes zijn of zo :) dat word daar allemaal uitgelegd

het word gewoon lopende band werk dat spreekt voor zich

1 eraf volgende erop :)
 
magicmichael said:
dat zien we daar dan wel grapjas ... een witte streetmagic rijd ik op


Vergeet niet dat je wat organiseert. doe eens beleeft, en toen wat respect.

of ga je die dag ook de held uithangen?
 
Dennis said:
Vergeet niet dat je wat organiseert. doe eens beleeft, en toen wat respect.

of ga je die dag ook de held uithangen?


zijn er nog meer dingen waarmee je moeite heb of niet ?
zo ja zeg het dan ff dan ben je dat ook weer kwijt :)
 
Je bent erg bijdehand voor iemand die serieus hoort over te komen,

erg jammer dat je alles zelf beter weet, en je te goed voelt om naar anderen te luisteren,

ontopic:!
 
magicmichael said:
dat zien we daar dan wel grapjas ... een witte streetmagic rijd ik op

dit klinkt als iets in de geest van:

ik-ben-15-en-ik-ben-beter-dan-alle-andere-en-ik-ben-snel-en-ben-de-beste :L


magicmichael said:
zijn er nog meer dingen waarmee je moeite heb of niet ?
zo ja zeg het dan ff dan ben je dat ook weer kwijt :)

Je voelt je eigen ECHT te goed voor ons of niet? zo ja FUCK OFF :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top