vario rollen multivar hoe veel gram?

Status
Not open for further replies.

jaguar courreur

-->>SP crew
kheb malossie multivar gehaald zitten zwarte rollen bij maar staat nergens hoe veel gram ze zijn weet iemand da???
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

vermogen op de rollenbank als je um goed afstelt gaat ie wel over de 2 KW.
De "begrenzer" zit in het mondstuk van je uitlaat ... waar ie op de cilinder gaat zeg maar.

Als je de utlaat bij dealer koopt beunen hun de prop er vaak welvoor je uit als je er om vraagt :)
 
nou ik moet de begrenzer der zelf uit halen omdat ik hem bestel bij een fietsenwinkel waar mun broertje werkt:P daar kank ut namenlijk voor inkoopprijs halen. maar hoe ziet die begrenzer der uit?
 
is een rond metalen buisje waarvan je duidelijk ziet dat ie de boel vernauwt, kortom als je naar de flens kjikt zie je um geljik zitten... zit vaak met een paar laspuntjes vast
 
ke thanx:)

maaruh met mun nrx haalde ik de 85 a 90 maar die rammelde heel erg verroest heb zelfs al een gaatje gevonden. dan zal ik met de laser x-pro tog wel een stukje harder gaan?
 
ke bedankt voor je hulp:) kga mun best doen:P

en alsk um nie hard genoeg vind gaan en da vink tog nie;) komt der nog wel een 70cc alsk mun ouders heb overgehaald

THANX
 
haha:D

denk je niet da ze dat door hebben als der ineens een speed onder zit:P
als je der 1 neemt moet je ut wel meteen goed doen:P en tzal ook wel veel in de portenmonne schelen:S
 
mwah om nou met een speed te beginnen :rolleyes:
Btr koop je een athena ovaal, Hebo NG, MHR R, Gilardoni als je dan tog snel wil, Speed is tog wel een beetje TE voor een beginner...

Don`t shoot me als je geen beginner bent :p
 
haha:D

kben wel een beginner al rij ik al anderhalf jaar met deze setup ongeveer:S

maar kwil niet dat als ik nu een 70cc koop en dan strax over een half jaar ofzo alsnog een speed wil snap je. en kheb geen geweer dus schiete zal niet lukken:P
 
ik weet wel zeker dat als je met een speed begint dat je um vast naait...
Btr begin je met een iets rustigere cilinder die verkoop je later weer als je genoeg ervaring hebt...
en dat geld leg je bij je nieuwe speed :W
 
ja dat is ut um nou juist... je hebt gewoon constant onderhoud aan zo`n ding... mja je kan het proberen :)

suc6 :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top