polini vario rollen

BetaArkLc

Well-Known Member
ik heb een polini vario alleen nu ben ik aan het kloten met die rolletjes ik heb een nrx maar hoeveel moet het ongeveer verschillen in rollen kwa gewicht?dan van die standaard er zit nu 3,8 in ik denk zelf 3,7 met 3,6 trekt ie best goed maar rijdt ong 80
heeft iemand anders hier beetje zelfde afstelling als mij en rond de hoeveel ligt die dan
mijn setup is
beta ark lc
gianelli nr-x
polini vario
polini 2g
dayco v-snaar
polini goude drukveer
stnd 50cc
12mm cab stnd
 
Advertisement - register to remove this

Drukveer is te stug; Met wat voor sproeier rij je?

Reed ooit met:

Orginele cilinder
12mm sproeier 88
witte malossi drukveer
4 gram malossi rollen
orginele snaar
nrx

reed op appie teller 100-105

Maja kan aan zoveel dingen liggen; carb afstelling enz.....
 
ik rij met een 85 sproeier
en als ik nu een zilvere drukveer zet scheelt dit toch meer top moet ik dan lager of hoger in gram met rolletjes lager dacht ik toch?
 
drukveer is wel goed, ik reed ooit met

12 mm; sproeier 84
std. cilinder
Multivar
NRX

Malossi wit was te slap toen ik de Multivar eronder zette. Ronnengewicht moet je ff mee testen.
 
en in wat brengt de speeddrive verschil?trekkracht of top of geen van beide ik had die speedrive erop gezet maar hij begon te klapperen alsof ie er niet goed opzat toen heb ik hem er nog een paar keer onder gezet maar het bleef steeds toen heb ik die standaard ermaar onder gegooid
 
Originally posted by MaRossi
Drukveer is te stug; Met wat voor sproeier rij je?


Heheh een 15% polini goud te stug? Zilver is meer bedoeld als vervanging van die originele, en die 15% voor zijn 'setup'.

85 sproeier? Bestaat die?

Maare ik zou iets zwaarder gaan met je rollen; 4,5 ofzo, en een andere halfpoely kopen, tenminste als je snaar niet helemaal bovenin de vario komt (test dit door met een stift een streep vanaf het midden naar het uiterste eind van de vario te zetten, en dan kijken tot waar ie weg gesleten is).
 
Originally posted by Sjoerdyo


85 sproeier? Bestaat die?




Ja als je de site van dell'orto moet geloven bestaan alle maten tussen 60 en 200 ofzo(maar toch heeft bijna niemand de oneven maten :p ) ik heb btw een 89 sproeier:)
 
Last edited:
is dat niet te zwaar? ik heb er nu 3,8 en hij maakt net iets te weinig toeren ik heb een nr-x daar horen 4gram rollen bij voor een standaard en in die polini speedcontrol zit nu 3,8 ik ga morgen 3,7 halen dan zie ik wel verder
 
Originally posted by Rally




Ja als je de site van dell'orto moet geloven bestaan alle maten tussen 60 en 200 ofzo(maar toch heeft bijna niemand de oneven maten :p ) ik heb btw een 89 sproeier:)

Sproeier 85 zat standaard in mijn DO 19mm Polini kit.
 
ze hadden geen 3,7 meer ik heb 3,2 en 3,6 en 4 gram kan ik daar 3,7van maken ik ben niet zo een reken wonder dus vraag ik het maar mischien zijn jullie wat slimmer
 
Back
Top