Vario ring er uit.

Denn

Well-Known Member
Hallo (Aprilia SR 50 Street, Piaggio blok)

nou op 13-12-09 had ik me vario-ring er uitgehaald..
toen ik ging test rijden reed die niet harder het enige wat er wel was, was dat die minder trilde dus ik dacht dat gaat goed..
de volgende dag reed ik naar school in een keer halve wege leek het net of ik zonder uitlaat reed:S dus ik kijken.. was er een bout afgebroken van me ophanging:? heeft iemand enige idee of het zou kunnen komen door me vario ring of is het iets anders? de prop zit trouwens nog in me Tecnigas next r ce
Groeten Dennis.

Advertisement - register to remove this

dat je je vario ring eruit hebt gehaald heeft er niks mee te maken dat je ophanging is afgebroken ;) gewoon opzoeken welke het is en een nieuwe bout kopen ;)
verder is het misschien een idee om je prop eruit te halen, want daar rijd ie veel beter van!
@ ferdi: je prop hoeft er niet uit maar het is wel beter ;)

greetz

Gewoon niet goed gemonteerd geweest. Zonder varioring hoort die niet te gaan trillen nee. Een terugloper met prop erin is in elk geval niks, haal die prop er maar snel uit dat zal stukken beter optrekken en lopen

Oké thanks voor de tips! Ik hoorde al van kennissen dat het ook beter was zonder prop. Ja ik heb hem 2de hans gekocht bij een dealer met 15000 op de teller dus misschien slijtache? Maarja bedankt voor de adviezen!

Last edited:
Back