This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Van der G

Originally posted by Hilly
als je geen "links gezwets" wil horen ga lekker naar je vvd forum ofzo dan. en iedereen mag hier zen mening geven.:|

Laat maar, bespaar je de moeite...sommige mensen snappen het gewoon niet... deze threads lokken nou eenmaal discussies op...of ze nou vurig zijn ja of nee

Originally posted by bananenschiller
Idd, iedereen mag zn mening geven, zonder dat ie daarna meteen commentaar krijgt van Paul Rosenmöller jr.

Die mendophir post gvd om de 5 minuten in dit topic om maar zn gelijk te krijgen...

Dude, ik houd van Discussieren...en noem me plz geen Rosenmöller jr. Beetje laag, ik noem jou toch ook niet Pim's hond?

Ik respecteer ieders mening...

Als je een beetje hebt meegedaan in het Irak topic 9Wat ik me met jouw intelligentie niet kan voorstellen) heb je kunnen zien dat ik nou eenmaal graag discussieer, en als ik om de 5 min wil posten...laat me...

Back ontopic nu weer want nu begint het dus wel fucked up te worden :"/

ok wat vinden jullie dan van die politiekus die 18 jaar ook teweinig vond... Ik vind hij heb gelijk en hij mag het zeggen hij is OOK een mens... Mensen vonden dat het niet kon omdat hij in de politiek zat... ( zijn dat geen mensen dan? )

Je zegt menigen te accepteren, maar desondanks kots je er wel op zeg je. Dat je het niet met hem eens bent OK, maar tis gewoon niet goed wat hier is gebeurt. Qua intellect schat ik bananenschiller iets hoger in, ik weet nml wat voor opleiding hij heeft gedaan Van jou kan in elk geval niet hoger zijn En qua vergelijking vind ik het wel aardig kloppen: mendophir aka Rosenmöller jr.:#

wie was dat? anyway waarom zou ie dat niet mogen zeggen??

Neenee, goed lezen meneer werner... Ik kots op de mensen die nu nog lopen te janken om pim fortuyn, en die nu nog zijn ideeen en do's/don'ts scanderen... daar kots ik op

En tsjah wat banaan betreft ik geloof je graag

Minister Remkes van Binnenlandse Zaken vindt de gevangenisstraf van Volkert van der G. van achttien jaar aan de lage kant. Hij ziet het vonnis als 'inspiratie om door te gaan met de discussie over strafverzwaring'. Dat stelt de bewindsman woensdag in het Algemeen Dagblad. Ik heb mij enigszins verbaasd over het vonnis en dat is een understatemen aldus de minister. De uitspraak is opmerkelijk, omdat politici hun mening over rechterlijke uitspraken meestal niet uiten.

Ik vind dus minister of niet het is en blijft een mens dus ze mogen gewoon hun mening gevem

Originally posted by vivaatje
Qua intellect schat ik bananenschiller iets hoger in, ik weet nml wat voor opleiding hij heeft gedaan Van jou kan in elk geval niet hoger zijn

[offtopic] beter gaan we niet moeilijk doen over de opleiding van iemand... want je opleiding geeft je toch geen recht tot posten? [/offtopic]

ik was ook niet voor pim fortuyn... maar om em nou door zen hoofd te schieten is ook weer zoiets...

kvind dat die van der G. veel langer moet zitten... nl "echt levenslang" alsin.. totdat ie niet meer leeft
zulke mensen horen niet in de maatschappij thuis... voor altijd opsluiten die zooi

Yan signs off.. bye bye

EN dit is een lpffer of wat?

zijn ideeen etc waren ook qua inhoud niet gek. Ze leken extreem en vreemd, maar in werkelijkheid waren ze wel die gedachten die heeeeeeel veel mensen aanspraken en dat nog steeds doen. Ik geloof dat hij er best wat van had kunnen maken, helaas is hem die kans niet gegunt. Als je nu ziet wat voor een zootje het weer is, had ik toch duidelijk liever voor Pim geopteerd, al was het enkel en alleen om hem de kans te geven het te realiseren zoals hij dat wilde. Dat je op dergelijke ideeen dan kotst vind ik vreemd, want ideeen verdwijnen niet. Dat daarbij de bron wordt genoemd vind ik niet relevant.

Originally posted by mendophir
Neenee, goed lezen meneer werner... Ik kots op de mensen die nu nog lopen te janken om pim fortuyn, en die nu nog zijn ideeen en do's/don'ts scanderen... daar kots ik op

Dit is gewoon flamen wat je doet, en aangezien dat 'kotsen op' een reactie op een post was, kan het persoonlijk opgevat worden. Bovendien vond ik wat je zei over mijn intelligentie niet alleen beledigend, maar ook gewoon belachelijk, omdat je mij niet kent.

JIJ bent degene die graag een discussie voert, maak het dan niet persoonlijk ok?

Originally posted by Yansuni
[offtopic] beter gaan we niet moeilijk doen over de opleiding van iemand... want je opleiding geeft je toch geen recht tot posten? [/offtopic]

idd, en intelligentie ook niet, en dat was waar mendophir eventjes over begon...

idd. de ideeen bestaan nog steeds en fortuyn was alleen een persoon die ze daadwerlelijk uitsprak! die ze fatsoenlijk onder woorden bracht! de man had ook nog charisma wat wil je nog meer voor een premie? nee nu hebben we harry potter! "ik tover het tekort wel ff weg..."

Met Balkenende kan ik opzich nog wel leven, Wouter Bos vind ik een groot drama persoonlijk. Alleen had de ideeen van Pim graag ten uitvoer zien komen. Ik ga er vanuit dat hier geen persoonlijke kwesties erbij worden gehaalt zoals niveau, huidskleur etc. Dat is namelijk geen discussieren meer, maar discrimineren.

Was jij niet degene die het complete Char topic ondersteboven had gehaald met je lompe gelul..? Ja dus...en dat speelt nog steeds mee in mijn oordeel over jouw gedrag.

en dat is dus geen basis om iemand het recht van spreken te ontnemen. Ook bananenschiller heeft recht op een eigen mening, net zo goed als jij die hebt! Persoonlijk worden is dus niet gepast in deze discussie!

Waarschijnlijk wordt Volkert van de Graaf goed te grazen genomen zodra hij vrijkomt... moet ik deze opmerking nog onderbouwen?

deze mag je van mij inderdaad eens onderbouwen, het suggereert primitieve middelen om je persoonlijke zin door te drijven.. Net als Volkert heeft gedaan...