Originally posted by Hilly
als je geen "links gezwets" wil horen ga lekker naar je vvd forum ofzo dan.en iedereen mag hier zen mening geven.:|
Originally posted by bananenschiller
Idd, iedereen mag zn mening geven, zonder dat ie daarna meteen commentaar krijgt van Paul Rosenmöller jr.
Die mendophir post gvd om de 5 minuten in dit topic om maar zn gelijk te krijgen...
Originally posted by haagze sf2
ok wat vinden jullie dan van die politiekus die 18 jaar ook teweinig vond... Ik vind hij heb gelijk en hij mag het zeggen hij is OOK een mens... Mensen vonden dat het niet kon omdat hij in de politiek zat... ( zijn dat geen mensen dan? )
Originally posted by vivaatje
Je zegt menigen te accepteren, maar desondanks kots je er wel op zeg je. Dat je het niet met hem eens bent OK, maar tis gewoon niet goed wat hier is gebeurt. Qua intellect schat ik bananenschiller iets hoger in, ik weet nml wat voor opleiding hij heeft gedaanVan jou kan in elk geval niet hoger zijn En qua vergelijking vind ik het wel aardig kloppen: mendophir aka Rosenmöller jr.:#
Qua intellect schat ik bananenschiller iets hoger in, ik weet nml wat voor opleiding hij heeft gedaanVan jou kan in elk geval niet hoger zijn
Originally posted by haagze sf2
Minister Remkes van Binnenlandse Zaken vindt de gevangenisstraf van Volkert van der G. van achttien jaar aan de lage kant. Hij ziet het vonnis als 'inspiratie om door te gaan met de discussie over strafverzwaring'. Dat stelt de bewindsman woensdag in het Algemeen Dagblad. Ik heb mij enigszins verbaasd over het vonnis en dat is een understatemen aldus de minister. De uitspraak is opmerkelijk, omdat politici hun mening over rechterlijke uitspraken meestal niet uiten.
Ik vind dus minister of niet het is en blijft een mens dus ze mogen gewoon hun mening gevem
Originally posted by mendophir
Neenee, goed lezen meneer werner... Ik kots op de mensen die nu nog lopen te janken om pim fortuyn, en die nu nog zijn ideeen en do's/don'ts scanderen... daar kots ik op
Originally posted by Yansuni
[offtopic] beter gaan we niet moeilijk doen over de opleiding van iemand... want je opleiding geeft je toch geen recht tot posten? [/offtopic]
zijn ideeen etc waren ook qua inhoud niet gek. Ze leken extreem en vreemd, maar in werkelijkheid waren ze wel die gedachten die heeeeeeel veel mensen aanspraken en dat nog steeds doen. Ik geloof dat hij er best wat van had kunnen maken, helaas is hem die kans niet gegunt. Als je nu ziet wat voor een zootje het weer is, had ik toch duidelijk liever voor Pim geopteerd, al was het enkel en alleen om hem de kans te geven het te realiseren zoals hij dat wilde. Dat je op dergelijke ideeen dan kotst, want ideeen verdwijnen niet, dat daarbij de bron wordt genoemd vind ik niet relevant.
Originally posted by bananenschiller
Dit is gewoon flamen wat je doet, en aangezien dat 'kotsen op' een reactie op een post was, kan het persoonlijk opgevat worden. Bovendien vond ik wat je zei over mijn intelligentie niet alleen beledigend, maar ook gewoon belachelijk, omdat je mij niet kent.
JIJ bent degene die graag een discussie voert, maak het dan niet persoonlijk ok?