This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Van der G

Gvd man, 18 jaar is gewoon veels te weinig! Gast moet je gewoon heel zijn leven weg stoppen! En dat vind ik met andere moordernaars ook! hun nemen een leven weg, dan moeten zej dat gewoon bekopen met hun eigen vrij leven!

En dan gaan mensen zielig doen, van ach ja hij heb der spijt van! Fuck it! Had je op dat moment gewoon over na moeten denken! En niet achteraf lullen! <-- is een algemeen stukje dus niet alleen over die Volkert!)

Van mij apart laten die bewakers em gewoon eens af en toe onder handen nemen door een stel zwaar rechtse-skinheads ofzo! Dat zal em leren! Bitch!

En waar ik helemaal van walg dat zijn kinderverkrachters! Die moeten ze echt ophangen! Maar kweet van een kennis van mij die cipier is ook hele bizarre verhalen over wat er met deze gasten gebeurd in de gevangenis! Maja, kging ff buiten mun streef en dus offtopic!

Helemaal mee eens! Wat geeft een mens het recht om een ander het leven te ontnemen!

Mja , et is allemaal niet goed weetje.
Maar kinderverkrachting , dat gaat echt ver, ik zou zon gast helemaal naar de klote stampen.
Hoe triest kun je zijn man...

Originally posted by bananenschiller
Dus omdat jij het met hem eens bent hoeft ie niet lang te zitten? Mja, als ie vrij komt kent iedereen hem nog, en ik hoop/gok dat hij dan ook niet lang meer zal leven.

Ik keur ook niet goed wat die knaap heeft gedaan, ik zeg alleen dat hij zeker geen hogere straf verdient dan anderen alleen omdat het Fortuyn is die om gelegd is.

En jij denkt dat mensen over 11 jaar nog enigszins kan boeien wie van der g is?

ach, ik vind gewoon dat het 'gerechtig' moet verlopen en dat is gewoon:
hij heeft een enkelvoudige moord met voorbedachte rade gepleegd, die echter verstrekkende gevolgen heeft voor politiek nederland.

Als je dus alleen naar de moord met voorbedachte rade kijkt zou je idd zeggen 8 jaar (of hoeveel is het?) maar als je kijkt naar de gevolgen denk ik toch dat levenslang en dan ook echt levenslang een geschikte straf zou zijn...

Maargoed, als hij vrijkomt met de tijd leeft ie toch niet lang meer denk ik (iig niet in NL) dus ik zit er niet zo over in.

Folkert zag het als landsbelang om dit te doen, ik denk dat het helemaal fout was gelopen wanneer de LPF aan de macht was gekomen. Dit had zeker niet moeten gebeuren, maar je hebt noueenmaal van die wacko's die dan gaan lopen schieten... T zal me verder allemaal boeien wat er met ze gebeurt, alleen 1 ding weet ik wel. Van der G is ook maar een mens, en zo moet hij ook behandeld worden...dus iig niet laten bijslaan door een stelletje extreem rechtse skinheads :|

volgens mij zien jullie niet in, hoelang 11 jaar is..

toen was ik gvd 7, en kon net fietsen!!!

ben nu 11 jaar verder...en ik verzeker je...als ik dat in een hokje moest uitzitten, was ik allang gillend gek geworden..

11 jaar is lang genoeg, om over je daden na te denken, en om spijt van je daad te krijgen.................

Originally posted by Jasper
good cause? |(
alles wat links is wordt in dit land goedgekeurd en getolereerd, maar alles wat maar enigzins naar rechts ruikt wordt gelijk de grond ingeboord, ik :r erop........

Imo is rechts gevaarlijk, de ideeen en denkwijzen van de rechtse partijen staan me dus echt niet aan, en ik zie het niet als een good cause dat Fortuyn wijlen is, van der G zag het wel zo. Ik zal mijn hele leven ook links blijven stemmen en denken, mede door bovengenoemde reden

Idd, en zo denk ik er dus ook over 11 jaar = 9 x 365 = 3285 + 2 x 366 = 4017 dagen in een kamertje wegrotten :/

Je zegt zelf te DENKEN dat het fout was gegaan, maar we zullen het nooit weten. En gaat het nu zo goed dan in nederland? Hoe veel verder kan het land nog worden verneukt? Zoals ik al eerder zei, mischien was NL verbeterd met pim, mischien verslechterd:

We Will Never Know

Die idioot moet wel levenslang krijgen! Hij heeft niet alleen een moord gepleegd, maar hij heeft ook onze hele politiek overhoop gegooid! Die moord heeft zoooo veel gevolgen. Gelukkig gaat het cda verder met vvd en lfp, maar das weer wat anders.
Verder zeggen ze nog dat de kans op herhaling niet zo groot is. Ik heb daar mijn twijfels bij. Hij heeft volgens mij geen spijt van z'n daad, omdat het voor zijn overtuiging was. Over 11 jaar heeft ie die nog steeds en als er dan weer zo'n "gevaar voor de samenleving" komt, dan schiet ie um misschien wel weer opnieuw af.
Trouwens, misschien is zo'n korte straf wel helemaal niet zo erg. Als ie op straat rondloopt is ie toch niet veilig... })

ik zou graag zien dat men wel een beetje denkt om zijn manier van replyen in dit topic zodat het open kan blijven en er normaal gediscussierd kan worden!

Originally posted by ColinB
11 jaar mm, is wel heel weinig, ik vind trouwens het hele systeem in NL zuigen, ze moeten gewoon de doodstraf invoeren, zijn we mee van dat gejank af, iedereen hier in de politiek is veel te braaf.

Ik heb laatst nog een betoog voor nederlands moeten schrijven over het nederlands rechtssysteem en of de doodstraf wel/niet ingevoerd moet worden. Ik ben zekers voor de doodstraf, mits het een extreme moord is, dus met veel leiden etc. Of een gruwelijke massamoord oid. Ook zou ik graag zien dat ECHT levenslang vaker gehandhaafd zou worden. En dat de straffen veel langer worden. Mensen die belastingfraude plegen krijgen soms nog meer straf dan mensen die anderen mishandelen/vermoorden!

Ik was zelf niet tegen Pim, maar ook niet voor. Sommige dingen die hij zei waren wel juist, maar er waren veel gebieden waar ook hij te ver ging. Ik ben niet links/rechts ingesteld, kies denk ik zelf een middenweg (CDA, zoiets..). Ik vind dat V.vd.G. niet een strafverhoging zou moeten krijgen omdat hij een politicus vermoordde. Net zoals iemand al zei: Of het nou een zwerver of een politicus is, hij moet gewoon dezelfde straf krijgen!

Originally posted by AppieNRG

Trouwens, misschien is zo'n korte straf wel helemaal niet zo erg. Als ie op straat rondloopt is ie toch niet veilig... })

Nee, want dan komt er iemand die een Pim-fanaat is en die knalt hem neer, en iemand die juist Volkert steunde is het daar weer niet mee eens en zo krijgen we moord na moord na moord.

BTW,
Welkom in de Nederlandse samenleving, waar misdaad pas wordt aangepakt nadat het uit de hand is gelopen, ipv dat het voorkomen wordt!

Hmmm, sommige mensen zijn hier echt achterlijk... dat ie niet zo weinig jaar hoeft te zitten omdat hij ook tegen Fortuyn was, in mijn ogen moet zo'n moord, dus van te voren uitgepland en later uitgevoerd altijd met levenslang bestraft worden...

En dat er word gezegd... weet je hoelang 11 jaar is, daar had ie van te voren maar over na moeten denken. En hoe denk je dat het is om te zien dat een familielid word doodgeschoten, en dat iemand z'n leven gewoon weggegooid wordt door iemand anders, nee wat mij betrefd schoppen ze die van de Graaf maar mooi in een diepe donkere kelder... for life!

Ik vind dus ook zeker dat de straffen voor dit soort moorden gewoon veel hoger moeten zijn. Maar ik vind niet dat hij meer straf zou moeten krijgen dan dat hij gekregen zou hebben als hij z'n buurman had neergeknald.

Hij heeft al levenslang eigenlijk.
Alsof ie nog een leven overheeft als ie vrijkomt!
(geen baan kunnen krijgen etc)

Originally posted by jeepfh

Dus komt ie weer in de problemen, wordt ie waarschijnlijk crimineel... kan hij beter in die cel zitten rest van z''n leven...

Originally posted by jeepfh

Ik denk dat zijn vriendjes in Wageningen hem met open armen ontvangen. Zo slecht zal die t niet krijgen, voor sommige van die linkse gekken is hij een held

Originally posted by mendophir
Folkert zag het als landsbelang om dit te doen, ik denk dat het helemaal fout was gelopen wanneer de LPF aan de macht was gekomen. Dit had zeker niet moeten gebeuren

Nee nou gaat het lekker in NL 8P Politiek NL is op dit moment gewoon één groot tering zooitje!