Originally posted by chezzmo
Van mij mogen ze Folkert echt stenigen, die kerel is gewoon sick :| Maar ik denk dat folkert ook geen prettige tijd @ jail gaat krijgen, veel mensen die hem niet mogen.
Heel erg leuk dat ie pimmetje niet mocht, maar ik mag ook een aantal docenten op school niet. Zal ik die dan ook maar neerschieten omdat ze anders denken dan mij? Mischien was nederland er op vooruit gegaan met pim in de 2de kamer, mischien was nederland verneukt. Niemand die dit OOIT te weten zal komen hoe het was gelopen als pim inderdaad "aan de macht" was gekomen. De huidige politiek loopt tenslotte ook niet echt lekker, stelletje kaffers zijn nou al 3 maanden bezig met een nieuw kabinet te vormen en er is nog nix! Maarja, binnenkort mag nederland mischien wel weer stemmen.
Originally posted by bananenschiller
Dus omdat jij het met hem eens bent hoeft ie niet lang te zitten? Mja, als ie vrij komt kent iedereen hem nog, en ik hoop/gok dat hij dan ook niet lang meer zal leven.
Originally posted by chezzmo
Van mij mogen ze Folkert echt stenigen, die kerel is gewoon sick :| Maar ik denk dat folkert ook geen prettige tijd @ jail gaat krijgen, veel mensen die hem niet mogen.
Heel erg leuk dat ie pimmetje niet mocht, maar ik mag ook een aantal docenten op school niet. Zal ik die dan ook maar neerschieten omdat ze anders denken dan mij? Mischien was nederland er op vooruit gegaan met pim in de 2de kamer, mischien was nederland verneukt. Niemand die dit OOIT te weten zal komen hoe het was gelopen als pim inderdaad "aan de macht" was gekomen. De huidige politiek loopt tenslotte ook niet echt lekker, stelletje kaffers zijn nou al 3 maanden bezig met een nieuw kabinet te vormen en er is nog nix! Maarja, binnenkort mag nederland mischien wel weer stemmen.
Originally posted by Jasper
good cause? |(
alles wat links is wordt in dit land goedgekeurd en getolereerd, maar alles wat maar enigzins naar rechts ruikt wordt gelijk de grond ingeboord, ik :r erop........
Originally posted by Sander
volgens mij zien jullie niet in, hoelang 11 jaar is..
toen was ik gvd 7, en kon net fietsen!!!
ben nu 11 jaar verder...en ik verzeker je...als ik dat in een hokje moest uitzitten, was ik allang gillend gek geworden..
11 jaar is lang genoeg, om over je daden na te denken, en om spijt van je daad te krijgen.................
Originally posted by mendophir
Folkert zag het als landsbelang om dit te doen, ik denk dat het helemaal fout was gelopen wanneer de LPF aan de macht was gekomen. Dit had zeker niet moeten gebeuren, maar je hebt noueenmaal van die wacko's die dan gaan lopen schieten... T zal me verder allemaal boeien wat er met ze gebeurt, alleen 1 ding weet ik wel. Van der G is ook maar een mens, en zo moet hij ook behandeld worden...dus iig niet laten bijslaan door een stelletje extreem rechtse skinheads :|
Originally posted by ColinB
11 jaar mm, is wel heel weinig, ik vind trouwens het hele systeem in NL zuigen, ze moeten gewoon de doodstraf invoeren, zijn we mee van dat gejank af, iedereen hier in de politiek is veel te braaf.
Originally posted by AppieNRG
Trouwens, misschien is zo'n korte straf wel helemaal niet zo erg. Als ie op straat rondloopt is ie toch niet veilig... })
Originally posted by jeepfh
Hij heeft al levenslang eigenlijk.
Alsof ie nog een leven overheeft als ie vrijkomt!
(geen baan kunnen krijgen etc)
Originally posted by jeepfh
Hij heeft al levenslang eigenlijk.
Alsof ie nog een leven overheeft als ie vrijkomt!
(geen baan kunnen krijgen etc)
Originally posted by mendophir
Folkert zag het als landsbelang om dit te doen, ik denk dat het helemaal fout was gelopen wanneer de LPF aan de macht was gekomen. Dit had zeker niet moeten gebeuren