Ykk
New Member
Heb jij ook de race koppeling erin zitten?lekker man, ben benieuwd hoe je hebt vind rijden straks.
Heb jij ook de race koppeling erin zitten?lekker man, ben benieuwd hoe je hebt vind rijden straks.
Nog niet heb hem al wel een tijdje liggenHeb jij ook de race koppeling erin zitten?
Hzo zet je hem der niet in dan?Nog niet heb hem al wel een tijdje liggen
Heb zelf het gereedschap er niet voor ga altijd naar andere voor dit soort dingen maar heb er geen haast meeHzo zet je hem der niet in dan?
En heb je fotootje ervan ben wel benieuwd hoe die eruit ziet want die fotos zijn vaag
Hallo Sparky,Lijkt mij inderdaad niks aan de hand voor wat betreft het elektrisch gedeelte.
Hallo Sparky,Lijkt mij inderdaad niks aan de hand voor wat betreft het elektrisch gedeelte.
Joo lester,Hoe zijn jullie aan het 100cc blok gekomen, kan een van jullie jullie motorblok-code delen? ik zit zelf ook te twijfelen om een 100cc swap te doen, kan echter niet genoeg informatie vinden..
b.v.d.
Hoi lester,Hai Viniboy2001, ik heb zelf een Sym mio uit 2008. Ik heb hem nu denk ik een maand en ik stoor me mateloos aan het slechte optrekvermogen van de mio. nu std. 50cc met een malossi var. in de bijlage staat de motorcode wat er nu onderzit. ik kan hier echter 0,0 informatie over vinden. ik vraag me dus af wat de afmetingen zijn van het blok. en of ik er dus een soortgelijk blok onder kan zetten of dat het echt een 100cc mio blok moet zijn.
Ook hoor ik graag wat jouw motorcode is, dan kan ik naar een vergelijkbare zoeken.
m.v.g. Lester
Oke, ik ga zoeken naar een 100cc blok, dankjewel voor de informatie, een laatste vraagje. hoelang ben je bezig geweest met het overzetten van het motorblok?Hoi lester,
Motorcode maak niet uit, mio 100 motor is van 2005-2016 het zelfde.
Of er een andere motor onder een mio anders dan mio weet ik niet.
Mio 100 is wel gewoon plug en play onder een mio 50 frame, alleen kilometerteller en startmotor aansluiting zijn anders.
En om meer te weten over mio 100, kan ook de service Manuel opzoeken 215 blz met alle info over mio 100.
Denk dat het een avondje werk is.Oke, ik ga zoeken naar een 100cc blok, dankjewel voor de informatie, een laatste vraagje. hoelang ben je bezig geweest met het overzetten van het motorblok?
m.v.g.
Ohhh joh helemaal prima veel succes!Achja, geld is niet echt het probleem. ik wil er gewoon een leuk projectje van maken en ook een leuke avond met een biertje. mag best wat kosten zo'n scootertje
Dank
Ohhh joh helemaal prima veel succes!
En Als het helemaal wilt uitpakken met met project!
Hier een paar upgrade mogelijk
125 cc big bore kit: https://www.ebay.nl/itm/30374253038...h9xwznntua&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
Race koppeling:
Race vario:RACE CLUTCH by BLACK WINGS RACING for SYM Mio 100 | eBay
RACE CLUTCH by BLACK WINGS RACING for SYM Mio 100 | Vehicle Parts & Accessories, Motorcycle & Scooter Parts & Accessories, Transmission & Drivetrain | eBay!www.ebay.nl
Heb zelf de vario en koppeling al en rijd super fijn
125 cc gaat er deze zomer nog op komen
Als je beetje flexibel bent, zal ik jouw was ook 2dehands de marktplaats van belgie in de gaten houden.hahah, stap 1 is het blok vinden, ik denk moeilijk genoeg. maar bedankt !
Bro enig idee of de drukveer van mio 50 en 100 zelfde is?Rij zelf al meer dan half jaar op blauw en tot nu toe niks aan de hand
Denk wel dat er verschil in zitBro enig idee of de drukveer van mio 50 en 100 zelfde is?