echt dat tof om te horen wat is zijn top nu met die 125 want zit die van mij nu ook te fine tunenJa, al een hele tijd. Echt zo tof dat is echt een aanrader. Hij is er zo veel sneller van geworden.
Sproeier 5 maten groter en verder hoef je niks aan te passen.
ongeveer 95, niet heel veel harder niks met vertanding gedaan. maar optrekken als een beestecht dat tof om te horen wat is zijn top nu met die 125 want zit die van mij nu ook te fine tunen
ahh okey had wel wat harder verwacht 100-105ongeveer 95, niet heel veel harder niks met vertanding gedaan. maar optrekken als een beest
Zou kunnen met andere vertanding. genoeg optrek bestaat niet. Je mist echt wat als je het niet probeertahh okey had wel wat harder verwacht 100-105
maar de optrek is echt chill nu al met de 100cc van die van mij
hoe wil je dat aanpassen ik zie weinig tot niks om dat te verbeterenZou kunnen met andere vertanding. genoeg optrek bestaat niet. Je mist echt wat als je het niet probeert
volgens mij op ebay te koop. ook sport variateur en koppeling. die race koppeling zit ook in de mijne is mooi spulhoe wil je dat aanpassen ik zie weinig tot niks om dat te verbeteren
zie alleen orginele vertandingen
heb ook de race vario en koppeling gehaald alleen zit er nog niet ondervolgens mij op ebay te koop. ook sport variateur en koppeling. die race koppeling zit ook in de mijne is mooi spul
die van ebay?heb ook de race vario en koppeling gehaald alleen zit er nog niet onder
jadie van ebay?
tof merk je veel verschil door de variateur
heb het er nog niet onder hahatof merk je veel verschil door de variateur
Ja? Niks wat betreft schade/ slijtage aan je blok opgemerkt? En hoeveel harder gaat die nu? Top en trekkracht?Ja, al een hele tijd. Echt zo tof dat is echt een aanrader. Hij is er zo veel sneller van geworden.
Sproeier 5 maten groter en verder hoef je niks aan te passen.
Bedoel je deze?
Ja en dan ook de vario meteen hale anders moet je in voerkosten betalenJa? Niks wat betreft schade/ slijtage aan je blok opgemerkt? En hoeveel harder gaat die nu? Top en trekkracht?
Post automatically merged:
Bedoel je deze?View attachment 75016
Ja en dan ook de vario meteen hale anders moet je in voerkosten betalen
heb nu nog alleen de race vario maar voel daar niet echt veel verschil in tegenover de originele alleen de half poelie is net wat groter bij de race variant en dat is hetHeb je nu ook de race vario en koppeling erin?
Zo ja, hoe trekt die en hvl rijd die op zn top
Ik heb gehoord dat de race vario lekker werkt in combinatie met de race koppeling.heb nu nog alleen de race vario maar voel daar niet echt veel verschil in tegenover de originele alleen de half poelie is net wat groter bij de race variant en dat is het
Heb m gwn besteldIk heb gehoord dat de race vario lekker werkt in combinatie met de race koppeling.
Ik zit te denken om de race koppeling te bestellen slim of nie?
lekker man, ben benieuwd hoe je hebt vind rijden straks.Ik heb gehoord dat de race vario lekker werkt in combinatie met de race koppeling.
Ik zit te denken om de race koppeling te bestellen slim of nie?
Post automatically merged:
Heb m gwn besteld
Ja man ik ook, alleen tot die tijd niet geklemd worden hahahalekker man, ben benieuwd hoe je hebt vind rijden straks.
Rij zelf al meer dan half jaar op blauw en tot nu toe niks aan de handJa man ik ook, alleen tot die tijd niet geklemd worden hahaha
Ik al maandje of 8 ook man zat te denken om naar geel te gaan voor: en meer waarde en minder heetRij zelf al meer dan half jaar op blauw en tot nu toe niks aan de hand