ik ga de 125 cc kit niet halen.Wat ga je allemaal vervangen?
Ik ga hem binnenkort ook bestellen.
Ah oke ik snap je,ik ga de 125 cc kit niet halen.
ik ga ook niks vervangen wacht alleen nog op me uitlaat en luchthuis voor de rest heb ik alles al word wel echt een dik ding heb namelijk die 2017 zwarte uitvoering
das mooi om te horen kan ook weinig vinden op het internet kwa ervaring met 100ccAh oke ik snap je,
Vet, 100cc mio rijd heel fijn.
Ja ik herken het probleem,das mooi om te horen kan ook weinig vinden op het internet kwa ervaring met 100cc
ik heb nog een vraag over startmotor kan je die nou wel of niet op een 50 kabelboom aansluitenJa ik herken het probleem,
Als je ooit vragen hebt reageer nog maar eens op dit forum dan kan ik je vast helpen.
Ja half hahaha, de stekker komt niet overeen. Maar gewoon rood en groen. Dus ik heb de stekker er af gehaald en de draden los aan elkaar verbonden. (Kun je beste met kabelschoentjes gedaan. Die had ik niet ik hebt met ductape gedaan)ik heb nog een vraag over startmotor kan je die nou wel of niet op een 50 kabelboom aansluiten
ja gvd waarom kan het nooit normaal he hahaJa half hahaha, de stekker komt niet overeen. Maar gewoon rood en groen. Dus ik heb de stekker er af gehaald en de draden los aan elkaar verbonden. (Kun je beste met kabelschoentjes gedaan. Die had ik niet ik hebt met ductape gedaan)
Ja kan. Is zo goed als hetzelfde als de 100cc variant. Naar mijn weten verschillen alleen de stekker van de startmotor en vgm is de teller van de 100cc ook anders.maar de conclusie is dus dat je een 100cc blok zo onder de 50cc kabelboom kan gooien?
yes alleen de startmotor kabel is anders blijkbaar is die aansluiting grotermaar de conclusie is dus dat je een 100cc blok zo onder de 50cc kabelboom kan gooien?
yesmaar dat is dus een kwestie van andere stekkertjes op de kabels en klaar
als je gewoon een plug en play haalt dan kan je hem er zo onderzetten meestal zit er het subframe er bijweet iemand toevallig ook of de subframe hetzelfde is?
Subframe is niet hetzelfde! De uitlaat van de een past niet langs het subframe van de ander! Erg belangrijkweet iemand toevallig ook of de subframe hetzelfde is?
zal wel tussen de 90 en 100 zittenWeet iemand toevallig welke maten de sym mio 100 carburateur heeft? (Ik dacht m4 maat 100 maar weet het niet zeker)
heb jij de 125 cc der al onder ?Weet iemand toevallig welke maten de sym mio 100 carburateur heeft? (Ik dacht m4 maat 100 maar weet het niet zeker)
Ja, al een hele tijd. Echt zo tof dat is echt een aanrader. Hij is er zo veel sneller van geworden.heb jij de 125 cc der al onder ?