valt elke keer uit

Kenzie

Super9Racer
ooi ik heb een zip, ik heb laatst een krukas vervangen,
hij start het wel maar als ik gas geef dan valt ie uit, ik snap er echt niks van

dr70 AC
sito plus
19 mm carb+polini handchoke
rest std
 
Advertisement - register to remove this

ik net ff massakabel van van iemand geleend en erop gezet, hij start in 1x, hij loopt nog steeds ik blij dus, ik gassen oppeens trek ie ontzettend hard op:O maar later valt ie weer uit:|, ik kicken start hij maar als ik gas geef dan valt ie gvd were uit:S ik snap er echt geen reets van probleem is er nog steeds:|
 
:p Zit er benzine in je tank (dus niet naar de meter kijken, maar IN de tank :) ) :p
Heb t vaker gehoord, dus zo'n lullige gedachte is dit nog niet eens ;)
 
mischine moet je toch is ff je draden na gaan lopen. zeg maar bij je CDI, ontsteking, enz
Misschien met dat nieuwe draad erbij, ben je perongeluk iets aangeraakt, en deed hij het daarna, en toen je ging rijden trilde het contactje weer los.

Het is een theorie maarja....
 
n00namer said:
ik net ff massakabel van van iemand geleend en erop gezet, hij start in 1x, hij loopt nog steeds ik blij dus, ik gassen oppeens trek ie ontzettend hard op:O maar later valt ie weer uit:|, ik kicken start hij maar als ik gas geef dan valt ie gvd were uit:S ik snap er echt geen reets van probleem is er nog steeds:|

misschien kleinere sproeier proberen?
naarmate die warm wordt heeft tie meer benzine nodig. dus na een tijdje rijden krijgt tie nu misschien té veel benzine.
tis maar een ideetje :*
 
wat voor kleur geeft je bougie aan dan?
Sjors@Area said:
misschien kleinere sproeier proberen?
naarmate die warm wordt heeft tie meer benzine nodig. dus na een tijdje rijden krijgt tie nu misschien té veel benzine.
tis maar een ideetje :*
Is dat niet andersom? Dat hoe warmer hij word hoe minder mengsel hij nodig heeft.

I.v.m. starten met de shoke, dan geef je hem ook meer mengel, is hij warm doe je shoke uit?
 
me bougie is gewoon beetje zwart en nat. ik heb een polini handchoke maar die werkt het totaal niet:L verder stroomt er benzine uit de benzinetankdop:S als hij draait, wat kan het zijn?
 
kijk alles na, je carb, spruitstuk, membraam maak het schoon en probeer het nog eens.. en doe er een kleinere sproeier in want volgens mij verzuip je hem omdat je bougie zwart en nat is
 
scoop643 said:
wat voor kleur geeft je bougie aan dan?

Is dat niet andersom? Dat hoe warmer hij word hoe minder mengsel hij nodig heeft.

I.v.m. starten met de shoke, dan geef je hem ook meer mengel, is hij warm doe je shoke uit?

je hebt helemaal gelijk.... snap ook niet hoe ik dat heb kunnen zeggen :?
zal het wel vlug hebben getypt en er niet bij nagedacht hebben :p
 
zip rijdt:) ik had massa verkeerd aangesloten:rolleyes: die zwarte draadje van cdi moet eigenlijk op frame, maar ik heb op blok gedaan|(, maargoed hij rijd nu maar natuurlijk heb ik wat problemen
als me motor koud, en ik start hem, dan oppeens eerg hoog stationair of zo, ahcterwiel draait echt hard, dus je moet ahctterem gebruiken, daarna zit ik op me zip, ik laat me achterrem los, gata ie vanzelf rijden:? steeds harder en harder en harder:? ik gaf 0 gas:? echt vaag, daarna is is warm is is het vorobij, en als hij stil staat draait hij normaal stationair:? en ahcterwiel draait niet, dan moet je nu zelf gassen, in begin trekt wel hard op maar latyer zakti gewoon elke keer op
wat kan het zijn:?
 
gaskabel is zeker goed en gaschuif ook,, ik gister beetje met stationair schroef kutten, hij draait nu normaal stationair, maar probleem is dat hij niet meer wil starten/rijden. als hij start dan valt ie weer uit:| dat probleem is dus nog steeds er:| ik zou het echt niet weten wat het is:?

misschien cdi/bobine gaar?ik heb blauwe, en andere pia scoots hebben rode:? is blauwe soms snorversie of zo?
 
Back
Top