Scooter valt soms uit tijdens het rijden

Kaneb

New Member
Sinds kort valt mijn zip 4t 50cc uit tijdens het rijden ik kan geen gas meer geven en er komt een raar lucht geluid uit mijn uitlaat alsof een band leeg loopt. Weet iemand misschien wat het kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

ik heb precies hetzelfde probleem met mijn zip 4t 50cc
je zou evt kunnen kijken naar een lek
ook zou je vlotter kunnen overlopen (hier ga ik zelf ook naar kijken)
check of je benzineslang niet te dicht langs warme punten komt
het zou ook in jou geval met een verstopte of kapotte uitlaat kunnen zijn kijk zet je voet op de uitlaat en als er lucht tegen je voet drukt is er niks lek kan je dat in iedergeval uitsluiten. maakt je uitlaat ook een raar geluid tijdens het rijden?
 
Thanks voor je reactie Bro! Tijdens het rijden maakt die geen geluid maar als die dan uitvalt rolt die door en als ik dan gas bij geef doet die niks en als ik bijna uitstaat komt het lucht eruit (soort van als je band lek gaat)
 
nee ja ik heb ook precies dat als me scooter uitvalt reageert die niet op gas gewoon niks, zelf heb ik alleen niet last van een raar geluid.
maar als ik jou probleem zo hoor denk ik dat de uitlaat het probleem is misschien zit die verstopt of is die lek in beide gevallen kan je scooter tijdens het rijden stotteren en/of uitvallen. ik zou kijken naar je uitlaat, komt er ook veel rook uit?
 
Back
Top