valse lucht

Hallo,
Ik heb een probleem mijn scooter blijft volgens mij valse lucht trekker.
Dit gevoel heb ik omdat hij op vol gas de hele tijd het bekende bwuaappp geluid.
Ik heb al valse lucht gechekt met remreiniger. Hij valt dan uit maar ik heb alle pakkingen goed. Zie geen scheuren of schade op het spruitstuk.
Heb ook gekeken of hij er misschien niet goed op zit maar dit is allemaal niet het geval.

Dit probleem is gekomen toen ik mijn carb wou demonteren voor een andere maar dit was mislukt. Dus de setup is niks veranderd. Voorheen had ik dit probleem niet dus ik denk niet dat het bijv aan de sproeier licht.

Setup:
DR70cc
Delorto 17,5mm
Piaggio zip 2takt
 
Advertisement - register to remove this

Als je pakkingen gemonteerd hebt en dus aangedraaid dan moeten ze eigenlijk vervangen worden. Maar dat terzijde, als ie uitvalt met remmenreiniger wat me erg sterk lijkt want dan zou je scooter.juist wat beter horen te gaan lopen.

Maar wat krijg je niet voor elkaar.bij het.demonteren van een carb? Zijn 4 schroefjes die je los draaid
 
Als je pakkingen gemonteerd hebt en dus aangedraaid dan moeten ze eigenlijk vervangen worden. Maar dat terzijde, als ie uitvalt met remmenreiniger wat me erg sterk lijkt want dan zou je scooter.juist wat beter horen te gaan lopen.

Maar wat krijg je niet voor elkaar.bij het.demonteren van een carb? Zijn 4 schroefjes die je los draaid
heb het probleem al gevonden denk ik. Zit een scheur in het spruitstuk van hier tot tokio.
 
Back
Top