vaag knipperlicht probleem:S

snorpowerrrr

zenith98
hey,
ik heb op mijn zenith witte knipperlichtglaasjes gezet, en daar heb ik dus een poosje mee rondgereden en nu heb ik er net oranje lampjes in gezet (12v 10w) zodat ik er geen boete ofzo voor kan krijgen. alleen nu heb ik dus die oranje lampjes erin gezet en getest, en ze knipperen heel snel. doe ik mijn gewone lampjes er weer in of 1 gewoon lampje dan knipperen ze weer goed (als ik links 1 gewone erin doe knippert links goed, en rechts 1 gewone in doe knippert die ook goed) maar mijn normale en de oranje lichtjes zijn allemaal 12v 10w. nu vroeg ik me af het het kan dat de ene heel snel knippert en de andere gewoon. iemand een idee?
oja een van die oranje lampjes heeft het al begeven, maar dat kan ook gewoon een slechte zijn geweest.
ik heb van tevoren alles goed schoongemaakt dus geen vuil oid.
 
Advertisement - register to remove this

dat is dus juist het gekke, ik heb overal lampjes in, en ze doen het ook allemaal (behalve die ene die kapot ging:(:p).
en zogauw ik er één witte en oranje in doe bv; links voor een witte links achter een witte, en zet mn knipperlicht op links dan knippert ie gewoon. maar als ik voor en achter een oranje doe dan knipper ie heel snel:S
 
Waarom niet je originele lampjes met lampverf doen? Heb je nergens problemen mee. Die andere lampjes verschillen vaak weer, daarom het verschil in knippersnelheid. Opzich kan sneller knipperen verder geen kwaad.
 
ik moet binnenkort toch naar de dealer, dan meteen maar ff vragen.
maar ik vind het zo vaag, want ze behoren toch hetzelfde te zijn (allebei 12v 10w)? staat er ook op, dan zouden ze toch niet anders mogen presteren ofzo
 
Back
Top