vaag iets over waar die uitlaat op past

streetscraper

Well-Known Member
ik zat weer wat rond te surfe op de webshop waar ik vaak bestel (weet niet of ik die hier mag noemen :+) en daar zie ik dus plots staan: yasuni r alu --> past op derbi hunter/paddock (ac) en peugeot ludix (heb een ludix ) en new vivacity 8) was best blij want ik krijg volgende maand nieuwe uitlaat voor mijn verjaardag :~ maar alu demper vind ik niet zo mooi dus ik kijk effe bij de carbon demper versie..staat er nu gewoon bij: past op derbi hunter/paddock (ac) maar staat nergens iets vermeld over peugeot ludix :mad: nu twijfel ik toch wel serieus en zeker omdat een derbi voor mij niet hetzelfde is als een peugeot xD iemand die dit weet? en nog een vraagje: is het waar dat leovinci gestopt is met de productie van zx? en welke uitlate zijn nog een aanrader op peugeot ludix ac (ik weet al van doppler s3r maar vreemd genoeg wil ik die niet :p vraag me niet wrm)
 
Advertisement - register to remove this

de derbi kan je makkelijk monteren ziet er wel goed uit ook :D en toevallig heb ik deze week een ZX gekocht van Leovinci dus die is niet gestopt met het produceren van die dinge :p
 
Dat je iets koopt zegt niets over of het nog geproduceerd word, misschien had diegene nog wel 20 van die pijpen liggen...
 
Back
Top