Aerox doet vaag

Aerox046

Well-Known Member
Yo,

Ik heb een probleempje met me aerox.

Ik zal het uitleggen.
Ik dacht ik ga even een stukje rijden want had me scooter gemaakt enzo, ik ga dus rijden en na ong 4 tot 5 km gereden te hebben slaat een stoplicht op oranje dus ik geef vol gas om hem nog te halen. dat gehaalt ik sta na 1km weer voor een stoplicht en stop dus, laat de scooter stagonaire lopen en toen het groen was wou ik wegrijden maar hij sloeg alleen vol in de toeren
confused.gif
.

Leek net of die in zijn vrij stond ofzo, dus ik dacht dat de v-snaar geknapt was ik dus mijn kickstartdeksel eraf gehaald maar ik zag niks v-snaar stond op goeie spanning vario was goed en koppeling ook, opeens hij start weer ik wil weg rijden opeens rijd die maar 1 of 2 km leek net op koppeling gigantisch slipte ofzo opeens viel die uit, ik keek naar bougiedop die was vuil schoongemaakt starte die weer, opeens ik wil weer wegrijde zelfde probleem 1 tot 2 km ree ik opeens dikke plof uit de uitlaat, en het stonk helemaal naar benzine dus ik dacht verzopen en ja hoor hij starte ook niet meer.

Wat zou dit probleem kunnen zijn, hij start gewoon niet meer heb pas gelede met krukaslagers + keeringe vervange nog niet es 10km oud

Alvast bedankt,
Aerox046
 
Advertisement - register to remove this

Bekijk je v-snaar is. Ik weet niet of dit het probleem kan zijn maar ik had ook zo'n soort probleem. M'n v-snaar bolde op waardoor hij geen grip kon krijgen en ik geen vermogen had
 
Nee, had ter plekker direct me kickstartdeksel eraf gehaald en v-snaar was op spanning ik ook nog ff elec gestart alles draaide gewoon goed,

mijn cilinder was na die 4 5 km nog gwn koud :S en ik had toch al paar keer vol gas open getrokken. heb ik een warmloper gehad ofzo? want ik heb net nog ligge kicke en elec starte maar hij slaat niet meer aan, cilinder is nog niet 20 km oud kan dit misschien door de pekel komen? ik heb een powerfilter misschien in de cilinder gekomen
 
Back
Top