V-snaar niet gelijk aan glijbuis

ger69

SP 98 - SF3
Hey,

Ik heb het volgende probleem. Mijn Glijbuis is niet gelijk aan de binnenkant van mijn v-snaar en dit heeft als gevolg dat me scooter niet / nauwelijks vooruit komt zoals je begrijpt. Dit kan overigens ook nog steeds te maken hebben met de het probleem uit mijn vorige topic maar er zit nu een nieuw model piaggio runner filter op met sproeier 72 en gasnaald in het midden dus lijkt me niet!

In iedergeval, hier een foto van de situatie:
r0FB9.jpg

hiYHc.jpg

IhXxQ.jpg

rU5l5.jpg


Hier op de foto toch duidelijk te kort?
RN7An.jpg



Nu ben ik langs de dealer gegaan en vertelde me dat de bus achter de vario niet lang genoeg was of iets dergelijks maar dat lijkt me sterk.

De opties zijn naar mijn idee:
- verkeerde maat rollen (16x13 zit erin, wat klopt?!)
- verkeerde dikte v-snaar (17,5x724 wat ook klopt?!)
- te korte vario bus (zou kunnen maar lijkt me niet..)
- verkeerde gradenplaat (zou ook kunnen maar lijkt me niet..)

Iemand enig idee hoe ik dit probleem oplos? Met shim ringen lijkt me onzin want dit hoort bij een originele vario toch niet.

Mvg,
 
Advertisement - register to remove this

Oke, zal hem aanschaffen!

Helaas vertoont de scooter nog steeds het oude probleem (wel stationair lopen, alleen maar gigantische rook wolken produceren maar niet vooruit komen..)

Kan het zijn dat de cilinder trouwens helemaal onder de koolstof zit en daardoor niet loopt?
 
ik zou gewoon de cilinder er eens afhalen , als deze al niet goed is kun je er nog zoveel aan doen maar dan werkt het variogebeuren ook niet goed..

gister toevallig nog een scooter losgehaald , bracht m voor het afstellen , maar toen ik er op reed kreeg ik behoorlijke vemoedens dat de cilinder versleten was. cilinder eraf , gemeten en ja hoor , compleet versleten , en een stukje veer afgeknapt..

de cilinder is erg belangrijk!
 
Back
Top