Volgens easyparts zit er standaard maat 55 sproeier in, dus ik zou 58 proberen of met 60 blijven rijden, en jah die bougie was hard aan vervanging toe.
En volgens mij zei je dat je 12gram rollen had? Volgens easyparts zit er standaard 8gram rollen in dus met de varioring eruit en de uitlaatprop zou je nog wel iets lichter kunnen dan 8 dus die 12 gram rollen zullen je dip wel veroorzaken.
Begin een beetje de hoop te verliezen in je lokale scootershop, ik zou gewoon lekker onderdelen via internet bestellen veel breder aanbod en vaak nog goedkoper ook, nogmaals ik ben zelf een enorme voorstander van easyparts,en geen dank voor de hulp ik doe het graag, laat maar weten hoe het afloopt!
Kan 0,5 gram zoveel verschil maken?Ik ben zelf een voorstander van de malossi rollen( gebruik ik in al mijn scooters) je hebt 16x13 rollen kwa afmetingen volgens mij, dus zou zelf 7 en 7.5 proberen, en dan kun je bijv altijd 7 en 7.5 nog eventueel mixen om op 7.3 ongv uit te komen etc.
Wauwww, dat wist ik niet. Ik heb al vanaf het begin een flinke dip vanaf optrekken tot ongeveer 10 km/u. Na de 8 gr erin gezet te hebben, wel wat minder. Dus logisch idd om nog lichter te gaan... TopJa ik had bijvoorbeeld op mijn eigen scooter een klein dipje met 7.2 en met 6.5 had ik overtoeren dus heb ik ze gemixt om op ongv 6.9 uit te komen en mijn dip was verdwenen.
Prima, ga ik daar morgen als eerste voor kijken.. Ik laat je dan zsm iets weten hoe de stand van zaken is op dat moment...Niet gezegd dat de dip compleet weg is met alleen de rollen, kan ook zijn dat je wat sterkere trekveren nodig hebt maar dat denk ik haast niet, zou zelf nog even iets lichtere rollen proberen en daarna verder zien.