SoDamnInsane
New Member
Goedemiddag,
Sorry, ik ben geen monteur, ik probeer het zo goed als kan, lol.
Ik heb een Peugeot Jetforce 50 C-Tech.
De luchtfilter was defect, en daardoor had ik start en rijproblemen.
Dit heb ik tijdelijk opgelost, (Zie foto 1)
De scooter reed PERFECT! Deed snel opptrekken, starten en reed goed. Nu heb ik een andere luchtfilter geplaatst. (Zie foto 2) Maar nu start hij helemaal niet meer. Nu heb ik er schuim in gedaan, en beetje bij beetje werd het steeds beter. Hij starte meteen, en reed perfect.
MOET er überhaupt schuim in gedaan worden??
Maar vanochtend wilde ik hem weer starten, en hij start alweer niet. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
De rode pijlen laten de 3 slangen(tjes) zien die NERGENS op zijn aangesloten.
Tevens zijn er nu 2 slangen NIET meer aangesloten, omdat de luchtfilter is vervangen. Zie andere foto's.
!
Kan dat de reden zijn dat hij niet start? En wat zou ik moeten doen, cq veranderen?
Bij voorbaat mijn hartelijke dank!!!!!
Sorry, ik ben geen monteur, ik probeer het zo goed als kan, lol.
Ik heb een Peugeot Jetforce 50 C-Tech.
De luchtfilter was defect, en daardoor had ik start en rijproblemen.
Dit heb ik tijdelijk opgelost, (Zie foto 1)
De scooter reed PERFECT! Deed snel opptrekken, starten en reed goed. Nu heb ik een andere luchtfilter geplaatst. (Zie foto 2) Maar nu start hij helemaal niet meer. Nu heb ik er schuim in gedaan, en beetje bij beetje werd het steeds beter. Hij starte meteen, en reed perfect.
MOET er überhaupt schuim in gedaan worden??
Maar vanochtend wilde ik hem weer starten, en hij start alweer niet. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
De rode pijlen laten de 3 slangen(tjes) zien die NERGENS op zijn aangesloten.
Tevens zijn er nu 2 slangen NIET meer aangesloten, omdat de luchtfilter is vervangen. Zie andere foto's.
!
Kan dat de reden zijn dat hij niet start? En wat zou ik moeten doen, cq veranderen?
Bij voorbaat mijn hartelijke dank!!!!!