Underground Racers NeoRox

Inderdaad zondag vlammen wat ik vandaag allemaal gedaan heb

LC aangesloten
Effe een Aerox voor naar achterspatbord gemaakt (tegen water)
Rotor gemonteerd
Overange gemonteerd
Achterrem ontlucht
Gaskabel gefixt
alles netjes stekkertjes aan gemaakt, zodat temp. meter het ook doet.

Morgen wordt er gevlamt, maar HEEFT ER IEMAND NOG TIPS OVER ME SPROEIER MAAT setup staat wel op de 1e pagina.

Hoop voor morgen een paar suggesties te hebben:)

Komt goed, er is een klein meetingkje komen een paar aapjes die denken snel te zijn met een prorace, maar goed ik ga nog niet sprinten gewoon rustig aan effe laten showen.

Voor als je zelf nog steeds een luchthapper wilt maken: dit kun je oa doen met luidsprekerdoek en dan polyesterhars eroverheen. Als dit uitgehard is kun je het aan de achterkant nog verstevigen met matjes (correct me if I'm wrong), Verder succes met je project, ziet er al goed uit!

t is nu een neorox met sr velgen en neos kappen en neoszadel...
als jij een neorox wilt bouwen zou ik op z'n minst rox velgen-voorpoten, kappen, zadel ed. verwachtten

maar goed.. je project is wel dik :D

aantrappe en filmpie op forum schoppe!
greetz Ken

t is nu een neorox met sr velgen en neos kappen en neoszadel...
als jij een neorox wilt bouwen zou ik op z'n minst rox velgen-voorpoten, kappen, zadel ed. verwachtten

maar goed.. je project is wel dik :D

aantrappe en filmpie op forum schoppe!
greetz Ken
Ehm, momenteel heb ik mijn geldboom overbelast:P , dus dan kan je niet zomaar 'effe' een aerox buddy en achterkappen kopen lijkt me? En over die SR velgen? vind je het mooi of lelijk?

Ehm, momenteel heb ik mijn geldboom overbelast:P , dus dan kan je niet zomaar 'effe' een aerox buddy en achterkappen kopen lijkt me? En over die SR velgen? vind je het mooi of lelijk?

haha geldboompjes zijn tere dingen ;)
ik dacht namelijk dat je al aerox achterkappen en buddy had? vind die sr velgen ZEKER mooi staan, maar t hoort niet echt bij een neorox, snapje..

succes!!

domme wat gaat dat hard, met andere woorden hij loopt:), ontsteking staat nog iets te 'laat' morgen even fixen dus. Maar damm is wel leuk:D. Morgen ook maar effe een filmpje dan. Heb niks kunnen maken

Back