[R]Underground Racers Twisted Illusions

ik sluit me bij mitch aan, waarom zon setup onder een area het is algemeen bekend dat dit ding te zwaar is om mee te sprinten.

maak er dan een full optic project van en bespaar het geld van je setup en steek dat in je kappensetje.

verder leuk projectje hoor niks op aan te merken.
succes!

Hey :)

Het is idd bekend wat jij zegt maar dat kan je verhelpen lijkt me zo :)
punt 1: de mono-arm weegt net zoveel als het hele frame dus komt sr vorkje in .

punt 2:de tank van 11,5 liter ( leuk voor als op vakantie gaat maar niet voor de sprint) is verwijdert dus en maakt plaats voor een carttankje

(dat is dus al bijna schat ik zo rond de 30/40 kilo wat ik bespaar :)
en dan komen er nog kleine dingetjes bij die het gewicht wat naar benenden brengen

dus al met al komt dat best goed en als het tog niks wordt dan maar een frame kopen en een frame sjeezer maken ;) haha

maare ik denk dat het wel goed komt
bedankt voor je reactie inelkgeval :D

M.v.g Stefan
 
met de slijptol kun je erg veel weghalen bij een area frame zonder kapophangingen weg te halen

dat eenmaal gedaan zit je zo op het gewicht van een rox allen is een rox saai en area de bom :D gezeur altijd over het gewicht.

ik vind deze area idd btje lelijk :P hopelijk maak je er wat van
 
met de slijptol kun je erg veel weghalen bij een area frame zonder kapophangingen weg te halen

dat eenmaal gedaan zit je zo op het gewicht van een rox allen is een rox saai en area de bom :D gezeur altijd over het gewicht.

ik vind deze area idd btje lelijk :P hopelijk maak je er wat van

nou dat valt ook wel mee
 
met de slijptol kun je erg veel weghalen bij een area frame zonder kapophangingen weg te halen

dat eenmaal gedaan zit je zo op het gewicht van een rox allen is een rox saai en area de bom :D gezeur altijd over het gewicht.

ik vind deze area idd btje lelijk :P hopelijk maak je er wat van

Ja je kan heel wat weghalen maar ik wil niet te veel aan het frame kloten
maar hij weegt nu denk ik ook alzoveel als een rox maja ...
bedankt voor je reactie man :)
 
Gozer, niets persoonlijks hoor. Maar het is vrij irritant dat je het bericht van elke member hier doet qouten en dan apart bedankt.
Zoiets zou je ook wat algemener kunnen doen zoals: bedankt voor jullie reacties

Maar on topic: Ik ben benieuwd wat hier uit komt rollen, succes verder met je pagina :W
 
Back
Top