This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Underground Racers NeoRox

geen aerox rooster er in dat hebben al te veel mensen
photoshoppie:



beetje scheef gesoept en kleuren niet echt netjes meegepakt maar het gaat om het idee!
 
hier hoef je niet eens een andere kap voor te kopen dit kun je zelfs zelf doen.
hier op het forum heeft ook iemand anders een lucht inlaat gemaakt in zijn speedfight kappen volgens mij. gewoon paar plastic plaatjes gebruiken en de rest gewoon netjes uitfrezen en afwerken.
 
Met zonder rooster erboven kan ik altijd wat ja Zou je mischien nog iets voor me kunnen shoppen? de bestaande voorkap met een nrg rooster erboven? zou ik echt top vinden:*
 
ook goed. maar ik had geen tijd meer om nog te soepen. en ik kon geen geschikt plaatje vinden.
maar iig die evo monoseat zou ik eruit trekken en alles ff opnieuw strak trekken. dikke booskijkers derop en ev. luchtinlaat erin fixen of anders gewoon strak open frezen.
 
Hier nog wat foto's. Het is nu echt wachten tot de rotor en overange binnen komen. Dit is de laatste update waarin hij nog niet aangeslingert kan worden.







 
Thnx petrik, ja daar heb je een punt, effe iemand aansporen met ervaring voor zo'n sprint kabelboompie. mischien degene met de post boven mij?
 
Haha naja zonder rotor kan je weinig electra leggen he, maar ik heb het over je koeling en je benzine slang/tank etc etc
 
Kleur is rete vet.
Ik heb dezelfde zo`n beetje.

Het gaat er iig steeds beter uitzien,alleen zou ik het m-stuurtje vervangen door een tnt met clamp naar voor.
 
Heej,
waarom frees je dat patroon niet netjes verder (met netjes bedoel ik dus niet zoals op mijn 20seconderpaintcreatie)