undercover in Nederland

SpeedfightDoc. said:
Kwestie van smaakverschil is dit duidelijk dus :*

Over die gast ben ik het dan wel weer met je eens.

Ding was zker wel tuperware *D




























Maar zo is jouw scooter ook zag ik gister :*
 
Wie weet steekt die clown z'n neus binnenkort ook nog eens in de wereld van de opgevoerde scooters, kunnen ze ook weer lekker sensatie uit halen. Vond die andere reportages ook vrij matig opzich, hij gaat gewoon bij dingen koekeloeren en doet geen voorbereiding maar gaat achteraf nog vanalles lopen opzoeken 8P
 
kvond die subaru kerel wel ok, tenminste genoeg ballen om uit te leggen hoe de vork in de steel steekt.
 
wat een nep gedoe zeg. Schijnheil die "undercover" sjakie. Met gevaar voor eigen leven over een verdrijvingsvlak heen. Gast is ook nooit jong geweest ofzo.

Ik vind het maar een mietje!

Wel grappig over die renault 5, turbootje? Heeft ie een gierige 1400 :p
 
Lieuwe said:
Outlaw racing crew ... afgetaaide kadett, renault 19 etc :L
haha, dat was ook het eerste wat ik dacht. WAAR blijven de vette waggies. Ik zag een ook nog een cordoba geloof ik ? :D
 
Ja die gast overdreef het echt gigantish erg, vooral dat laatste stukkie met gevaar voor eigen leven trapte ik m'n gas in, en van ik wil hier zo snel mogelijk weer uit etc. etc. t begon net leuk te worden ook voor de kijkcijfers imo en dan stoppen ze alweer :p
 
maar niemand heb dus een wachtwoord?

dat filmpje. is dat niet bij sbs te bekijken op de site oid? want RTL5 enz. hebben de films meestal online staan.
 
Back
Top