undercover in Nederland

ewehem said:
hahahaha zeker zeker :p
ik lag in een deuk :L :L

edit: btw, daarna REPORTAGE gezien :S zieke gast die Tony ofzow

VuilniszakkenMoord })

Ontopic: Ik vond het ook niet zo een vette aflevering :X ik vond dat hij het zo erg maakte... het leek wel alsof het over een moord ging om het zo maar te zeggen... Dat ene stukkie dat die ene gozer inhaalde en net voor die tegemoetkomende auto weer 'invoegde' scheelde niet veel :#
 
die blauwe impreza van zo een gast die nog wat commentaar gaf was wel bruut btw. voor de rest vonket ook nie echt spectaculair. hier in de buurt rijde nog brutere autos:p:p
 
thnx to Slome heb ik het ook nog gezien :)

maar euh. wat een sensatie reportage...
met gevaar voor eigen leven reed op de linkerbaan 8P
 
damn dat was wel een vd de meest trieste reportages die ik ooit gezien heb...
alsof ze je perce moeten kennen om erbij te staan.... of dat je perce moet racen om geen argwaan te wekken, alsof die straat racers gaan vermoeden dat hij undercover is ofzo. damn hij laat het over komen alsof het een agresieve scene is. terwijl het waar ik heen ga juist andersom is. die kerel scheen maar niet te begrijpen dat mensen het gewoon leuk vinden om tegen elkaar te racen
 
Alsof die programma maker het eng vond. Ik weet zeker dat hij het geweldig vond om ff met ze wagen hard te gaan.
 
rs-ruud said:
haha, wat een triest programma

idd, gevaar voor eigen leven, en allemaal gare auto's

Dude die impreza ga jij niet gaar noemen ;) ( Van die gast die zichzelf kenbaar maakte @ de camera dat blauwe ding dus :p )
 
Back
Top