This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

undercover in Nederland

nipo

Well-Known Member
wie weet of je ergen op internet undercover in Nederland aflevering street race kan zien?
of dat die nog herhaalt word?
ik heb het namelijk gemist
mzzl
 
WAs niet veel aan, die gozer werd alleen keihard opgeluld:

Straatracer: carb of injectie?
dude: Carb
straatracer : 1.4 of 1.8?
dude: 1.4
straatracer: moet je webers opzetten dat is echt mooi spul, doe je motorkap eens open
dude: Doet zen motorkap open
Straatracer, heey joh dat is geen carb, das injectie!!
dude: Jah zei ik toch?
 
mjah, je hebt niets gemist. Ik heb het gisteren gezien en vond het een zeer matige aflevering. Undercover dude lulde maar slap en wist niet eens dat ie een injectieblok in z'n renault had liggen. Verder nog een billy met mooie praatjes maar verder geen spectacualire dingen.
 
en dan zo'n kutsmoes dat z'n vet op is.. dus dat die naar benzine pomp meot.. en dan gwoon na huis gaan..
 


helemaal mee eens het is niet echt de moeite waard !!
als je een keertje naar zo'n race gaat ben je veel verder dan als je ondercover in nederland gaat kijken, imo!!
 
Beetje spam, maar deze reactie stond er op de sbs site

transporterteam.tk neemt de uitzending op en is te zien vanaf maandag op www.transporterteam.tk dus als jullie de uitzending missen geen paniek je kan hem bekijken vanaf maandag op www.transportertaem.tk de website voor het streetracen in nederland ook staan hier veel foto`s en filmpjes van de race die we elke zaterdag racen op de openbare weg dat alles natuurlijk op een door ons uitgekozen stukje weg op een industriegebied of een andere veilige plek om te racen dus kijk op www.transporterteam.tk als je alles wil weten over streetracen of geef een reactie op ons nieuwe forum
 
ik d8 dat er wel autotjes zouden komen met wastegates en andere atributen om m sneller te maken , komen er allemaal afgetrapte kadetjes , '19 etc. met neon :L
 
"Het duurde mij 2 maanden om aan de start van een illegale race (sprint) te komen, en ik wil er zo snel mogelijk weer weg"

Aldus die vent van dat programma :| Best een n00b om daar 2 maanden over te doen.
 
wat wel leuk is dat die mensen bewijsmateriaal tegen zichzelf hebben gefilmd en uitgezonden (niet dat er ooit een onderzoek ter terechtzitting komt, maar t zou kunnen).
 
scheen bij ons op het industrieterrein geweest te zijn :X ,

nooit iets opgevallen eigenlijk. maarja, hier rijden heel veel gare gsi's en aftapte golf2's rond....
 
whahaha als ge er idd 2 maande over doet dan bende geen egte programma maker enne hij heeft zeichzelf gefilmd dattie mee deed aan een straat race dusz een boete zal er dik inzitte denksz...
 
het was waardeloos! ik werd gek van die pussy"ik zit nu midden in de straatrace scene, zwaar illigaal, het onvermijdelijke komt dat ik zelf moet gaan race", dat zegtie mongool en idd met ze injectie... Die weg was afgesloten en die gare hokke op wielen gaan echt niet hard op dat stukje weg!

maarja zou het niet nog een keer willen zien, anders moet je eff in de gids kijken als je het wel leuk lijkt
 


hahahaha zeker zeker
ik lag in een deuk :L :L

edit: btw, daarna REPORTAGE gezien :S zieke gast die Tony ofzow