Beter vertel je me alles wat niet confi is. Desnoods via pm.. Ik ben JALOERSNou jullie hebben vast wel de kranten gelezen, ik heb dus gister 1,5 uur in een zwaar vuurcontact gelegen. gelukkig niemand gewond. Maar was echt heftig.
Ik heb al vaker in dit topic gemeld dat het niet voor iedereen te begrijpen is.. Dempster verteld verder ook niet of dat hij het indrukwekkend of juist eng vond dus daar kan ik ook niets uit afleiden. Ik zeg voor mezelf dat ik dat gewoon nog een keer mee wilde maken. Maar ik heb ook genoeg mensen gehoord die het meegemaakt hebben en die zeggen dat het voor hun nooit meer hoeft. Blijft een lang verhaal en ieders gevoel is daar anders over. Ik loop nu al 2 jaar met wapens rond en train contactdrills totdat ik erbij neerval. Maar ik heb alleen nog maar patronen af mogen vuren op een schietschijf. Maar daar train je niet voor..Hoezo jaloers, voor hetzelfde geld krijg je een kogel door je kop, nou, echt iets om jaloers op te zijn:X
Dempstertje, ben blij dat je nog heel bent
Zo min mogelijk wel, maar daar 4 maanden fuckedup alert rondlopen en er gebeurt niks is erg frustrerendJa ok, daar geef ik je wel gelijk in, lijkt me ook frustrerend als je je training niet kun toepassen, maar echt jaloers zou ik persoonlijk niet zijn op een vuurgevecht.
Maar ik denk je zoiets als dit pas echt begrijpt als je eenmaal zelf in het leger zit.
Het leger is er om zijn taak uit te voeren, de regio te beschermen. Dat je dan beschoten word door die idioten lijkt me dan iets wat je het liefst zo min mogelijk meemaakt.
IIg veel respect voor jullie, dat jullie dit ondernemen en aandurven