This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uitzending Hart van Nederland 18 April

ach het loopt toch weer uit op een discussie van niks, alles word gebaseerd op meningen, en die verschillen gewoon enorm,

Dat stukje met de auto vind ik ook niet kunnen, voor de rest valt het reuze mee, iedereen rijd met ze ''project'' weleens, daar is het voor,

toen michiel op sander ze storm door zoetermeer boekte vond iedereen het zo geweldig, maar dit is weer te fout volgens de helft, ach ja
 
Naja nogmaals : Ik vind niet dat (illegale)scootermeetings in een slecht daglicht gezet zijn...

Als je het filmpje goed bekijkt hoor je de volgende argumenten voor mijn standpunt:

- De echte racers komen in de aanhanger...
- Ze verzamelen in een afgelegen stuk bos/terrein.
- ''We rijden ook niet vaak verder''.

Wat wel jammer is:
- Die auto..(maar die dude stond ws. stil)
- De jongeman die op het einde zegt: ''Maarja het is niet anders''....

Het valt dus over het algemeen echt wel mee jongens.
Er wordt hier niet over legale meetings / SBO races gesproken...Dus het imago hiervan wordt niet omlaag gehaald imo..daar is geen verband tussen :henko:
 
bla bla bla gezeik allemaal... hier ff 2 foto`s van die dag





verder was het een leuk middagje....
 
Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.
aan de ene kant was et wel leuk om te zien.
Ik kan ook wel begrijpen dat de jongens het stoer vonden om even hun monster aan heel nederland te laten zien maar dit is natuurlijk wel slapende honden wakker maken, om het zo maar te zeggen.
Ben benieuwt wat voor gevolgen dit gaat hebben voor ons 'scootertuners'.
 
Leuke foto's! Zijn er nog meer foto's gemaakt die dag dat je weet? Van camera ploeg ofzo.. 8P En ja, 't gaat meer om de scooers!
 
Terrox said:
Wat wel jammer is:
- Die auto..(maar die dude stond ws. stil)

Misschien stond ik niet 100% stil, daarom ziet het er leip uit, maar kan je wel vertellen dat ik met een pisgangetje langs die auto ging

Nu ik mn Rally zo op de foto zie moet die voorkant duidelijk een stuk naar beneden
 
goddje said:
Misschien stond ik niet 100% stil, daarom ziet het er leip uit, maar kan je wel vertellen dat ik met een pisgangetje langs die auto ging

Nu ik mn Rally zo op de foto zie moet die voorkant duidelijk een stuk naar beneden

En ik kan vanaf hier zien dat je radje scheef hangt :+
 
 
Ok sorry dan heb ik het verkeerd begrepen/verstaan
 
Als het goed is heeft een vriend van mij het stukje van half 11 opgenomen op dvd. Weet iemand hoe ik het via dvd op mijn pc kan krijgen?

Als dat lukt staat het zo op internet
 
goddje said:
Als het goed is heeft een vriend van mij het stukje van half 11 opgenomen op dvd. Weet iemand hoe ik het via dvd op mijn pc kan krijgen?

Als dat lukt staat het zo op internet

ik wacht met smart...