This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uitzending Hart van Nederland 18 April

nou, ik zal je zeggen waarom de jeugd illegale races gaat houden. omdat ze de sbo maar niks vinden en er daarom weinig overblijft aan meetings en zoeken ze alternatieve......

maare ik spreek niet voor mezelf or ...

mvg R
 
maak jullie niet zo druk :s hjet imago van scooter sjeezers is toch al gezet door kwaadwillenden.. illegaal ''verkoopt'' gewoon beter op tv. legaal boeit niet zo heel imo.
 
ghost-dna said:
nou, ik zal je zeggen waarom de jeugd illegale races gaat houden. omdat ze de sbo maar niks vinden en er daarom weinig overblijft aan meetings en zoeken ze alternatieve......

maare ik spreek niet voor mezelf or ...

mvg R
joh er komen nog meer dan genoeg sprints waar de sbo niet is.
wat je nu zegt is gewoon weer ff lekker van de toren blazen.
jubbiga,damwoude,genemuiden,perkpolder,meppel,lelystad,speelmansplaten,heule,lint,harelbeke,st.truiden,sx weekend en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
er blijven meer dan genoeg sprints over waar je gewoon naartoe kunt en waar geen sbo is .
beetje kortzichtig dus weer:+
 
sorry maar ik zeg toch ik spreek niet voor me zelf,
want zelf zou ik ook nooit illegale races gaan houden, je bent echt niet wijs als je dat doet want wat als je nou snoeihard onderuit gaat ...niet verzekerd enzo maja

mvg R
 
Lui steken echt geen €1500 (of meer) in een scooter om alleen maar @ een meeting te rijden. Die rijden ook in de buurt (op afgelegen stuk), gaan bij andere members langs om te kunnen rijden. Dat hou je toch, en dat kun je toch niet tegen houden.

En tegenwoordig begint iedereen al op 16/17 met scooter tuning, die hebben dus nog geen rijbewijs, en kunnen dus lang niet na elke meeting toe. Niet elke ouder is zo gek om elke keer maar mee te gaan..
 
daniel: je hebt zeker weten gelijk ik ken me zelf uit wat jij nu zegt ik ben ook 17 enjah ik kan niet altijd naar een meeting of nooit :$
 
Meeste van ons zijn al 18 jaar of ouder en een paar jongere derbij dus dat is voor ons het probleem niet
 
nah ik vind het allemaal wel mee vallen, dat eeuwige lul verhaal van mensen zetten alles in een negatief daglicht blabla

wij branden ook altijd in de polder, wat moet je dan, 10 x per jaar je scooter eens naar buiten trekken voor die paar sprintjes,

je kan hoog of laag springen maar voor die 2000 die erin zit wil je wel wat terug
 


Daarbij komt, dat ik in de polder zo vaak en weer kan als ik dat zelf wil.
 
Dat is zo elk iemand rijd er wel eens mee op de straat misschien alleeen om af te stellen.. Btere vragen we Piet paulusma om vant weekend na een meeting te komen het weer te voorspellen want dat is toch belangrijk voor een meeting
 
wat lult die pliesie agent dan, op m'n banden staat max 130 km per uur
en die remmen kappen er ook niet mee als je 100+ rijdt
 
Edwino said:
wat lult die pliesie agent dan, op m'n banden staat max 130 km per uur
en die remmen kappen er ook niet mee als je 100+ rijdt

*zucht* je snapt toch zelf ook wel dat ze er de ballen niet van snappen

btw ze gaan heus niet zeggenm scooter kan makkelijk 100 hebben hoor, banden + remmen gaat prima, dan denkt iedereen van he *he das tof*

nu zijn er heus nog wel wat kinders die het afschrikt
 
Moet die agenten straks maar us gaan uitleggen wat scooter tuning inhoudt 8P

En Firefoxmhr, ik ga der niet eens meer op in.
Je snapt toch wel wat ik bedoel of niet?
 

Denk eerder dat het de ouders van de kinders afschrikt maar zal die agent mijn remschijf wel in zijn handen drukken :+

Daniël. said:
Moet die agenten straks maar us gaan uitleggen wat scooter tuning inhoudt 8P

En Firefoxmhr, ik ga der niet eens meer op in.
Je snapt toch wel wat ik bedoel of niet?

Ja ik snap je wel hoor :*
 

Ik ben die jongen op de groene aerox en heb sinds kort rijbwijs. Ik ga zaterdag voor het eerst zelf op me eigen houtjte naar een meeting (meppel) en sja daarvoor was het altidj hier knallen ik wou gewoon een scooter bouwen en dan nog niet eens ove rhet geld te praten alle moeite die je doet.. sja als je wil rijden dan doe je dat en ik heb ook (7 uur actieniewus) verteld op tv dat het gewoon eigen risico is.. Want als jij zo veel tijd en/of geld in een scooter steekt weet je echt wel waar je mee bezig bent.. Dus dan weet je ook wat de risicos van illegaal zijn.. en ze hebben ook nog aan mij gevraagd over legaal en waarom het bij ons in de buurt niet kan enzo.. maar dat hebben ze niet uitgezonden uiteraard..!
 
kijk als je op een afgelegen stuk wilt rijden ok..
kan ik me nog iets van voor stellen,
maar dat je voor SBS6 ( sensatiezender + Landelijk tv zender waar 99& van de mensen naar kijkt die al een voor oordeel heeft over scooters.. ) tussen auto's gaat rijden nee dan ben je gewoon achterlijk bezig.
sorry hoor maar dat is mijn mening...